אדן הזאר: בקיץ אשב עם ראשי צ'לסי ונחליט מה הלאה

אדן הזאר
אדן הזאר | AFP

קשרה הבלגי של הבלוז רוצה לשים קץ לשמועות: "אמרתי לאבא שלי שיספיק לדבר שטויות. אני חתום בקבוצה לעוד שנתיים ורוצה לסיים פה את העונה". האלופה מציעים לקשר 300 אלף ליש"ט לשבוע, אך כנראה מעבר לריאל קורץ

(גודל טקסט)
בשבועות האחרונים ישנו גל שמועות על מעבר אפשרי של אדן הזאר מצ'לסי לריאל מדריד, כשאביו של הקשר הבלגי טען בראיון שבנו לא ממהר לחתום על חוזה חדש אצל הבלוז. הציטוט של תיירי הזאר נשמע כרמיזה גסה לרצונו של קשר צ'לסי לעבור לריאל מדריד, אך היום (שני) השחקן שם קץ לשמועות.


הזאר ענה על הנושא: "אבא שלי אמר כמה דברים רעים. אמרתי לו שיספיק לדבר שטויות, אבל זה בסדר. הכל נשאר בינינו. אל תדאגו". לגבי העתיד אמר הבלגי: "אני חתום לעוד שנתיים בצ'לסי, ואמרתי מאה פעם שאני רוצה לסיים את העונה כמו שצריך וטוב לי בקבוצה. בקיץ נשב עם ראשי המועדון ונחליט מה הלאה".



החוזה של הזאר בצ'לסי מסתיים ב-2020, והקבוצה רוצה לפתוח את החוזה כדי שלא יברח לריאל מדריד. הבלוז מציעים לשחקן 300 אלף ליש"ט לשבוע, אבל לא ברור אם רק הכסף מעניין אותו.


זינדין זידאן לא הכחיש בעבר שהוא רואה בו את אחד השחקנים הכי טובים בעולם, והיה רוצה שישחק בריאל מדריד. זיזו, שלא רצה רכש בינואר, יהיה מאלה שירצו להחתים את הזאר בקיץ הקרוב.


Eden Hazard is keeping all options open. "My dad says some bad things. I'm focused on Chelsea. Like I said 10 times before, I want to finish this year and then we'll see. But I'm happy here." #cfcpic.twitter.com/5RGbGOyE4z

— Kristof Terreur (@HLNinEngeland) 22 בינואר 2018

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי