ברנרדו: המזל שלי הוא לשחק עם דה בריינה בסיטי ועם רונאלדו בנבחרת

דה בריינה
דה בריינה | צילום: AFP

קשר מנצ'סטר סיטי, שנותר מחוץ לסגל לקראת בריסטול סיטי בגומלין חצי גמר גביע הליגה (שלישי, 21:45, ספורט1), מלא מחמאות: "קווין הוא אחד הטובים בעולם". גם מאנגלה וגונדואן ינוחו, זינצ'קו עשוי לפתוח

(גודל טקסט)

חלום ארבעת התארים של מנצ'סטר סיטי יעמוד מחר (שלישי, 21:45, ספורט1) למבחן כשהיא תתארח אצל בריסטול סיטי לגומלין חצי גמר גביע הליגה. אחרי 1:2 מהמשחק הראשון, מוליכת הליגה האנגלית תנסה לנצל את הדעיכה של היריבה, שצברה רק שתי נקודות משני משחקי הליגה האחרונים שלה בצ'מפיונשיפ, שם היא מדורגת רק במקום החמישי.

לזכותה של בריסטול תעמוד העבודה כי הצליחה לסחוט את סיטי לאורך 90 הדקות, עד השער המכריע של סרחיו אגוארו בתוספת הזמן, בתקווה להדיח גם את היריבה השנייה ממנצ'סטר בדרך לגמר. אולכסנדר זיצ'נקו ימשיך בעמדת המגן השמאלי במקום פביאן דלף הפצוע, כשגם דנילו עשוי להיכלל בהרכב. לקראת המשחק אמר גווארדיולה: "ברנדו סילבה, איליקאי גונדואן ואליקים מאנגלה מחוץ לסגל, אבל נעלה בהרכב הכי טוב שלנו וננסה לנצח את המשחק".

מאוחר יותר, ברנרדו סילבה התראיין לאתר הרשמי של סיטי וסיפר: "קווין דה בריינה הוא אחד השחקנים הטובים בעולם. כבר אחרי חצי שנה לצדו, ברור לי כמה הוא ענק. יש לו את הכול, והוא עושה דברים מדהימים העונה. יש לי מזל לשחק איתו בקבוצה ולשחק בנבחרת עם כריסטיאנו רונאלדו".


מוכן לקרב נוסף. פפ (AFP)  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי