עושים שוק: דז'קו סיכם בצ'לסי, בוס בדרך לנבחרת הולנד?

פיטר בוס
פיטר בוס | AFP

רומא תקבל 35 מיליון יורו, אקס מכבי ת"א מועמד לאורנג' יחד עם דה בור וקומאן. וגם: למאר מתקרב לליברפול, ברייטון רוצה עוד חלוץ ובארסה נמצאת במו"מ מתקדם לצירופו של טבלה הקנדי

(גודל טקסט)
חלון ההעברות מתחיל להיסגר וספורט1 עם כל הדיווחים, השמועות, ההחתמות וההשאלות.



רשמי
* שון דייץ', המנג'ר המוערך של ברנלי שהוביל אותה לעונה מפתיעה למרות ירידה מסוימת במחזורים האחרונים חתם על חוזה חדש במועדון עד 2022. הוא ירוויח 3.5 מיליון ליש"ט לעונה.


Claret and blue, through and through.https://t.co/q08Ff8waSkpic.twitter.com/JcBJA20bEM

— Burnley FC (@BurnleyOfficial) January 23, 2018

* צ'לסי השאילה לניוקאסל את הברזילאי קנדי (21) עד תום העונה.


#WelcomeKenedy! ⚫️⚪️#NUFCpic.twitter.com/fQ0EPx4u4L

— Newcastle United FC (@NUFC) January 23, 2018

* האביי הציגה רשמית את קשרה העוזב של ברצלונה, חאבייר מסצ'ראנו.


OFFICIAL: Hebei China Fortune have announced the signing of former Barcelona player Javier Mascherano. pic.twitter.com/j6yDg5X0WM

— TransferMarkt China (@asaikana) January 24, 2018


שמועות
*מאז שדיק אדבוקט סיים את תפקידו בנבחרת הולנד, עדיין לא נמצא מאמן חדש לנבחרת האורנג'. לפי דיווח ב"טלחראף" שלושת המועמדים המובילים לתפקיד הם פיטר בוס, פרנק דה בור ורונאלד קומאן.


* לפי דיווחים באיטליה אדין דז'קו סיכם את תנאיו בצ'לסי שתשלם לרומא 35 מיליון יורו. 


* לפי "וושינגטון פוסט", ברצלונה נמצאת במגעים מתקדמים לצירופו של באלו טבלה, קשרה ההתקפי בן ה-18 של מונטריאול אימפקט. הקשר יליד חוף השנהב רשם עד כה 7 הופעות בנבחרת קנדה עד גיל 20.


* 'ספורט' הקטלוני גורס: ארתור וברצלונה הגיעו להבנות סופיות, גרמיו תקבל עבור הקשר 25 מיליון יורו. לחצו לפרטים המלאים


* שחקן רביעי שבדרך לעזוב את ברצלונה בחלון ההעברות של ינואר הוא המגן הימני אלייש וידאל, סוכנו של השחקן אישר את הדיווח של "קוריירה דלה סרה": "יש מגעים עם מונצ'י, ואנחנו בשלב התחלתי של מה שיכול להיות משא ומתן".



וידאל. בדרך לאיטליה? (AFP)


* נבן סובוטיץ' סיכם את כל תנאיו בסנט אטיין וישחק בקבוצה הצרפתית בשנתיים וחצי הקרובות. בורוסיה דורטמונד הסכימה לשחררו ללא תמורה.


* "לאחר שהיה מועמד לברצלונה בקיץ האחרון, "הסאן" מדווח שקשר ניס ז'אן-מיקאל סרי מבוקש על ידי מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, ז'וזה מוריניו.


* דיווח ב"סקיי": מונאקו הסכימה להצעה בסך 19.1 מיליון ליש"ט מסאות'המפטון על החלוץ הארגנטינאי בן ה-26, גידו קאריו.


* האם קייטה באלדה בדרך חזרה לאיטליה? לפי 'גאזטה דלו ספורט', נאפולי הגישה הצעה של 45 מיליון יורו על החלוץ ששיחק בעבר בלאציו, אך מונאקו דחתה את ההצעה.


* לפי "סקיי", ולנסיה הצטרפה לרשימת הקבוצות שמעוניינות בקשר הברזילאי לוקאס מורה, עליו פאריס סן ז'רמן צפויה לדרוש 23 מיליון יורו.


* חלוץ בורוסיה דורטמונד אנדרה שורלה מבוקש בווסט ברומיץ', שרוצה לצרף אותו בהשאלה. כך דווח ב'טיימס'.



מורה. גם ולנסיה הצטרפה למירוץ על שירותיו (Gettyimages)


* שוערה של חטאפה, ויסנטה גואיטה, קרוב מאוד למעבר לקריסטל פאלאס לאחר שעבר בה בדיקות רפואיות, כך מדווח ב"קאדנה סר".


* "הסאן" מדווח שאיסלם סלימאני עשוי להיות הרכש היקר בהיסטוריה של ניוקאסל, שמוכנה לשלם ללסטר 23 מיליון יורו.


* תומר חמד כנראה בצרות גדולות. בנוסף לחלוץ ההולנדי שרכשה הקבוצה, ברייטון רוצה כעת את חלוץ ניוקאסל אלכסנדר מיטרוביץ' הסרבי אבל בניוקאסל לא מוכנים לשחררו כעת. המגפייז דרשו 15 מיליון ליש"ט, אך השחפים מנסים להוריד את המחיר ורוצים גם את ליאו אוזו'ואה החלוץ הארגנטינאי ששיחק בשורותיה ועבר ללסטר.


* ליברפול הגיעה לפי "ספורט יאהו" להסכם עם תומא למאר ממונאקו על מעבר לקבוצה, והוא יהיה השחקן שיחליף את פיליפה קוטיניו. לפי הדיווח עדיין אין סיכום בין המועדונים, אבל ליברפול הקדימה את ארסנל שרצתה את הכוכב. מונאקו דורשת 100 מיליון יורו על השחקן.


למאר
למאר. בדרך לאנגליה (AFP)


* לואיס ואן חאל מנג'ר מנצ'סטר יונייטד בעבר במשא ומתן על תפקיד מאמן אוסטרליה במונדיאל הקרוב.


* מדוע ביקרה וונדה נארה במדריד? רעייתו של מאורו איקרדי המשמשת כסוכנת שלו העלתה לרשתות החברתיות תמונה שלה בדרך למדריד וכתבה: "נסיעת עבודה", אלא שמאוחר יותר טענה שעברה בבירה הספרדית בדרך לארגנטינה. זינדין זידאן הכחיש את הדיווחים לפיהם יצרף חלוץ בינואר. בנוסף, לפי "מארקה", בריאל מדריד החליטו ללכת שוב על דויד דה חאה ולנסות להחתים אותו בריאל מדריד אחרי שקפה חתם על הארכת חוזה באתלטיק בילבאו ויעלה 80 מיליון יורו לקבוצה שתרצה בו.


* ג'רארד דאולפאו הגיע לסיכום עם המנהל המקצועי של רומא מונצ'י לפי העיתון "טוטוספורט".


מונצ'י
מונצ'י. עובד (AFP)


* ג'רארד פיקה יחתום על החוזה החדש שלו בברצלונה ביום שני הקרוב ויאריך אותו עד 2022. סעיף הרכישה שלו הועמד על 500 מיליון יורו.


* יובנטוס הכחישה רשמית שהיא מעוניינת במריו באלוטלי חלוץ ניס, שכבש העונה 17 שערים בכל המסגרות. מנכ"ל הקבוצה, בפה מארוטה: "אנחנו אוהבים את הילד הזה ומפרגנים לו, אבל אנחנו לא צריכים שחקן בפרופיל שלו".


* עדכון על מצב המו"מ של ארסנל עם חלוץ דורטמונד פייר-אמריק אובמיאנג. לפי הידיעות, ארסנל העלתה את ההצעה שלה מ-55 מיליון יורו ל-58 מיליון, בעוד שדורטמונד לא מוכנה לרדת מ-70 מיליון יורו. גם אם החלוץ יסכם בארסנל הוא יצטרך להישאר בגרמניה זמן נוסף כדי להעיד בפרשת הפיצוץ שהיה באוטובוס של דורטמונד בשנה שעברה לפני המשחק עם מונאקו בליגת האלופות. בנוסף, ג'וני אוונס בלם ווסט ברומיץ' קרוב לחתימה בארסנל. הבאגיס רוצים עליו 20 מיליון ליש"ט, אבל ארסנל כרגיל מוכנה לשלם פחות ומתעניינת גם בבלם מיינץ עבדו גיאלו בן 21.


אובמיאנג
אובמיאנג. אין עוד הרבה זמן (AFP)


* סנטוס הגיעה להסכם עם אינטר לגבי השאלת החלוץ גביגול, שלא הצליח להשתלב בקבוצה האיטלקית וגם לא כמושאל בפורטוגל. בתוך כך, קריסטל פאלאס רוצה את קשר אינטר, אדר שהביא לפורטוגל את אליפות אירופה האחרונה עם שער דרמטי בגמר. הוא עשוי לעלות 10 מיליון ליש"ט.


* סיטי תחתים את הבלם שחיפשה. על פי דיווחים בספרד, איימריק לאפורט כבר חתם על זיכרון דברים והוא יצטרף תמורת סעיף השחרור שלו שעומד על 65 מיליון יורו. הצרפתי יצטרף ככל הנראה בינואר בחוזה לחמש שנים.


* בטיס הגישה לסן ז'רמן הצעה רשמית לרכישת לוקאס מורה בסך 30 מיליון יורו. האלופה הצרפתית צריכה למכור שחקנים ב-70 מיליון יורו כדי להימנע מתסבוכות על פי חוקי הפייר פליי הפיננסי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי