צפו בתקציר: סאנצ'ס בישל בבכורה, 0:4 קליל למנצ'סטר יונייטד

אלכסיס סאנצ'ס
אלכסיס סאנצ'ס | Gettyimages

השדים האדומים לא התקשו להביס את יאוביל טאון מהליגה הרביעית בדרך לשמינית גמר הגביע האנגלי. ראשפורד כבש ראשון, הצ'ילאני בישל להררה והמחליפים לינגארד ולוקאקו קבעו את תוצאת המשחק

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד לא אמורה הייתה להתקשות מול יאוביל טאון מהליגה הרביעית בטיבה באנגליה בדרך לסיבוב הבא בגביע האנגלי, ואכן עשתה זאת עם 0:4 קליל על אף הרכב משני – שבין ה-11 של ז'וזה מוריניו נמצא גם אלכסיס סאנצ'ס בהופעת בכורה.

הקשר שהגיע מארסנל שיחק לצדם של מחליפי יונייטד, למעט חואן מאטה שהיה היחיד ששמר על מקומו מההרכב שניצח בברנלי במחזור הליגה האחרון, ואמנם לא מצא את הרשת במשחקו הראשון במדי השדים, אבל היה המבשל של השער השני במשחק וללא צל של ספק אחד מהבולטים על הדשא.

החגיגה נפתחה בדקה ה-41, אז מרקוס ראשפורד שזכה לחולצת ההרכב השיב "למיוחד" עם שער לפני ההפסקה לעיני כמעט 10,000 צופים שמילאו את אצטדיונה של יאוביל הקטנה, ובדקה ה-61 היה זה אנדר הררה שכאמור הכפיל את היתרון מבישול של הצ'ילאני שהגיע תמורת הנריק מחיטריאן.


אלכסיס סאנצ'ס לראשונה במדים האדומים של יונייטד (Gettyimages)

בדקה ה-89 הצטרפו גם המחליפים לחגיגה – ג'סי לינגארד שנכנס במקום סאנצ'ס שבע עשר דקות קודם לכן כבש את השלישי של השדים, רומלו לוקאקו שהמחליף את חואן מאטה כבש שלוש דקות בתוך תוספת הזמן את הרביעי ויונייטד מבטיחה בקלילות את מקומה בשמינית הגמר, ביום הולדתו ה-55 של ז'וזה מוריניו ובמשחקו ה-100 כמאמן השדים האדומים.

במשחק נוסף שנערך הערב בסיבוב הרביעי בגביע האנגלי, ניצחה שפילד וונסדיי 1:3 בביתה את רדינג במשחק בין המדורגות 17 ו-18 בצ'מפיונשיפ.


ראשפורד חוגג. ניצל את ההזדמנות בהרכב (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי