עושים שוק: סוכמה עסקת לוקאס מורה, פלגרי במונאקו תמורת 25 מילין יורו

סטארידג'
סטארידג' | Getty

הקבוצה מהנסיכות שברה שיא כשצירפה את ילד הפלא בן ה-16 של גנואה. צ'לסי לא מוותרת על דז'קו ומשאילה שחקן צעיר, הברזילאי של סן ז'רמן עובר לטוטנהאם. וגם: סיידורף בדרך לקבוצה חדשה ונאינגולן מבוקש בסין

(גודל טקסט)
ארבעה ימים לתום חלון ההעברות של ינואר, וזה הזמן של הקבוצות לבצע מקצה שיפורים אחרון לקראת הרגעים המכריעים של העונה. אתר ספורט1 מביא את כל השמועות, הדיווחים וההעברות הרשמיות.


רשמי
פאקו חמס ממשיך לצרף ללאס פלמאס שחקנים מהליגה המקסיקנית: הברזילאי מתיאס אגירגראי (28) הגיע בהשאלה מטיחואנה.


ילד הפלא של גנואה, פייטרו פלגרי בן ה-16, השלים את מעברו למונאקו ששילמה 25 מיליון יורו ושברה שיא העברות לשחקן בגיל הזה. פלגרי חתם לחמש שנים וירוויח מיליון יורו לעונה. החלוץ, יליד מרץ 2001, ערך בכורה בסרייה A לפני שמלאו לו 16. בסך הכל, רשם תשע הופעות ליגה במדי גנואה וכבש שלושה שערים. 


.@carrilloguido11 joins @SouthamptonFC. AS Monaco wish him all the best. #MerciGuidopic.twitter.com/rDp1U8iw8i

— AS Monaco EN (@AS_Monaco_EN) 25 בינואר 2018


מרטין טרייר, קשרה ההתקפי בן ה-20 של ליל, חתם בליון ששילמה עליו 11 מיליון יורו. השחקן, שמשחק כמושאל בשטרסבורג, יישאר בקבוצה עד תום העונה ויצטרף לליון בקיץ. 


L'Olympique Lyonnais informe de l'arrivée de @Martin_Terrier en provenance du @losclive et de son prêt au @RCSA jusqu'à l'issue de la saison 2017/18 ⤵️https://t.co/mhEVfp6jeT

— Olympique Lyonnais (@OL) 26 בינואר 2018

שמועות
יורגן קלופ אמר במסיבת עיתונאים שהוא לא מבטיח דקות משחק לדניאל סטארידג' גם אם יישאר בקבוצה. "מעולם לא הבטחתי לשחקן דקות משחק על מנת להבטיח שיהיה בנבחרת בקיץ הקרוב". אמר המנג'ר הגרמני, שלדבריו כשסטארידג' כשיר ומתאמן הוא שחקן מעולה, אבל הוא לא התאמן באחרונה מסיבות שונות.


* לוקאס מורה סיכם ל-4.5 שנים בטוטנהאם, שמנהלת מגעים עם פאריס סן ז'רמן. כרגע נראה שהעסקה תצא לפועל והפריזאים יקבלו 23 מיליון ליש"ט עבור הקשר הברזילאי. 


* מאסימו בריאסקי, שחקנה לשעבר של יובנטוס וסוכן שחקנים בהווה, סבור שעיסקת אדין דז'קו לצ'לסי תצא לפועל ברגע האחרון. אם הבוסני לא יגיע, צ'לסי רוצה עדיין את אוליבייה ז'ירו, פיטר קראוץ' או אשלי ברנס. הבלוז ישאילו לסלטיק את שחקן הכנף הבלגי צ'רלי מוסונדה לעונה וחצי. 


פייר-אמריק אובאמיאנג נכלל בסגל בורוסיה דורטמונד למשחק נגד פרייבורג היום, כשהמו"מ מול ארסנל תקוע בינתיים.



סטארידג'. ההצהרה של קלופ תגרום לו לעזוב? (Gettyimages)


* ניוקאסל מסרבת למכור את החלוץ הקרואטי שלה אלכסנדר מיטרוביץ' לברייטון, שהציעה עליו 8 מיליון ליש"ט. רפא בניטס אמר שימכור את החלוץ רק לקבוצה מחוץ לאנגליה. ברייטון תשאל את לאו אוז'ואה מלסטר. 


* העיתונאי האיטלקי הבכיר ג'אנלוקה די מארציו מדווח שקלארנס סיידורף שבעבר אימן בחוסר הצלחה את מילאן, מועמד לדפורטיבו לה קורוניה אם זו תיכשל במשחקה היום מול לבאנטה והוא יחליף את מאמנה הנוכחי של דפור, כריסטובל פארלו שיפוטר.


* בייג'ין גואן רוצה את ראג'ה נאינגולן מרומא. הג'אלורוסי ידרשו עליו 50 מיליון יורו.


* ריאל בטיס מעוניינת בבלם בורוסיה דורטמונד מארק בארטרה ועשויה לנסות לצרפו. הספרדי לא זוכה לקרדיט רב ממאמן השוורצגלבן פטר שטוגר ולאחרונה נפוצו שמועות שהקבוצה הגרמנית תבקש להיפרד ממנו בחלון ההעברות הנוכחי.


* איימריק לאפורט יגיע ביום שלישי למנצ'סטר לעבור בדיקות רפואיות ולחתום במנצ'סטר סיטי. שווי העסקה: 70 מיליון יורו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי