צפו בתקציר: ליברפול הודחה מהגביע, 3:2 לווסט ברומיץ'

פירמינו
פירמינו | Getty

צפו בתקצירים: המייטירדס עלו בהרכב מלא, אבל ספגו צמד מרודריגס ושער עצמי ממאטיפ. פירמינו וסלאח לא הועילו. קיין הציל את טוטנהאם מהדחה עם 1:1 בניופורט מליג 2. הפתעה נוספת: 0:2 לוויגאן (ליג 1) על ווסטהאם

קבוצות: לסטר
(גודל טקסט)
ליברפול הובכה בבית כשהפסידה 3:2  לווסט ברומיץ' בסיבוב הרביעי של הגביע האנגלי. המייטירדס שלא יזכו גם העונה באליפות, הודחו משלב מוקדם גם בגביע הליגה, נותר רק לזכות בליגת האלופות, אם כי גם זאת נראית משימה בלתי אפשרית.



ליברפול – ווסט ברומיץ' 3:2
יורגן קלופ עלה עם ההרכב הכי חזק שלו, כולל צמד הבלמים הכי טוב שהוא היה יכול להציב, וירג'יל ואן דייק וג'ואל מאטיפ, אבל מצא עצמו בפיגור 3:1 במחצית, כולל שער עצמי של הבלם הקמרוני ועם שער לחובתו שנפסל לאחר שימוש בשופט וידיאו. בדקה החמישית הכל נראה אחרת כבן פוסטר לא הצליח לעצור את מוחמד סלאח ואת ההדיפה הגרועה שלח רוברטו פירמינו לרשת. אלא שג'יי רודריגס ניצל פעמיים טעויות של הגנת המייטירדס כדי לעלות את ברום ל-1:2. בדקה השביעית קיבל כדור מקלינט בארנט ובירה מ-16 מ' שטוח לרשות ובדקה ה-11 דחק מקרוב אחרי שקיירון גיבס חתך את כל הגנת ליברפול.



לשופט הווידאו היתה עבודה רבה. פסל גול וקבע פנדל (Getty)


מכאן השתלט הווידיאו, המותר בשימוש רק בגביע האנגלי, על המשחק. תחילה נפסל שער של קרייג דוסון בדקה ה-19 וכעבור שמונה דקות הפכה הטכנולגיה פסקה של השופט לפנדל לטובת ליברפול אותו החטיא פירמינו. שער עצמי אומלל של מאטיפ בתוספת הזמן של המחצית הראשונה קבעה 1:3. המחצית השנייה התנהלה בכיוון אחד אבל פוסטר הוותיק (34) פשוט נתן הצגה ענקית עד שנכנע לבעיטה מקרוב של מוחמד סלאח בדקה ה-78. עמוק בתוספת הזמן נגח ואן דייק מקרוב אבל פוסטר השתטח, קלט והעלה את קבוצתו עלתה שלב.


ניופורט קאונטי (ליג 2) – טוטנהאם 1:1 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
התוצאה הכי מפתיעה בגביע האנגלי הגיעה מאצטדיון רודני פארייד, כאשר הקבוצה מהליג-2 באנגליה השיגה תיקו לא יאומן מול התרנגולים וההתמודדות תלך למשחק חוזר. השער שהקפיץ את אוהדי ניופורט לשמיים הגיע בדקה ה-38, כשרובי ווילמוט סידר לפאדרייג אמונד את ה-0:1. טוטנהאם נלחצה, ובצדק, ומי אם לא הארי קיין השיג את השוויון המיוחל בדקה ה-82 מבישול של היונג-מין סון.


הארי קיין מבקיע. מי אם לא הוא (AFP)
הארי קיין מבקיע. מי אם לא הוא (AFP)


פיטרבורו (ליג 1) – לסטר 5:1 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
השועלים לא התקשו מול הקבוצה ממרכז הליגה השלישית באנגליה, והעפילו לשלב הבא. אדריאן סילבה, שחקן הרכש הפורטוגלי, בישל כבר בדקה התשיעית לפוסני דיאבטה את ה-0:1. חלפו רק שלוש דקות וקלצ'י איהנאצ'ו הכפיל. בדקה ה-29 כריסטיאן פוקס סידר לחלוץ הניגרי את השלישי של לסטר ואת השני שלו. בדקה ה-53 סטיבן טיילור סידר לאנדרו יוז את השער המצמק לזכות פטרבורו. בדקה ה-87 גם דיאבטה השלים צמד וקבע 1:4, בתוספת הזמן ווילפריד אנדידי הבקיע את החמישי וקבע 1:5 ענק ללסטר.


What a performance from the boys… @NPowell25 outstanding!#wafcpic.twitter.com/UcbSrIUbaS

— Wigan Athletic (@LaticsOfficial) January 27, 2018


מידלסברו – ברייטון 1:0 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

בירם כיאל ותומר חמד פתחו בהרכב המשני של כריס יוטון. הקשר אף רשם כמה איומים על השער, אבל גיבור הערב היה גלן מארי שכבש אחרי 11 שעות וחצי וניצח את המשחק בדקה ה-90 במהלך המשחק נודע שברייטון קרובה להחזיר לשורותיה את ליאו אוז'ואה מלסטר, מה שעשוי לערער עוד יותר את מעמדו של חמד, שהוחלף בדקה ה-72 על ידי אותו מארי. כיאל השלים 90 דקות.


וויגאן (ליג 1) – ווסטהאם 0:2
הפתעה גדולה ב-DW. מוליכת הליג 1 הדיחה את הקבוצה מהפרמיירליג בזכות צמד שערים של השחקן הכי חם ביבשת. וויל גריג ווז און פייר עם שער בדקה השביעית ופנדל מוצלח בדקה ה-62. ארתור מסואקו מווסטהאם הורחק בדקה ה-49 לאחר שירק על שחקן יריב. וויגאן, מחזיקת הגביע לשנת 2011, בשמינית הגמר. מבוכה גדולה לדייויד מויס.


סאות'המפטון – ווטפורד 0:1
הבכורה של חאבי גראסיה על הקווים כמאמן הצרעות הסתיימה עם הדחה מהגביע בקרב היחיד הערב על טהרת הפרמיירליג. ג'ק סטיבנס בן ה-24 הבקיע את השער היחיד במשחק כבר אחרי ארבע דקות.


they all count! The Albion players celebrate Glenn Murray's late winner!#BHAFC ⚪️ pic.twitter.com/BUzJcxn0GV

— Brighton & Hove Albion ⚽️ (@OfficialBHAFC) January 27, 2018


תוצאות נוספות:

האדרספילד – בירמינגהאם סיטי 1:1
להאדרספילד: סטיב מוני 21, לבירמינגהאם: לוקאס יוטקיביץ' 54

האל סיטי – נוטינגהאם פורסט 1:2
להאל: ג'רוד בוואן 18, נוהא דיקו 40, לפורסט: אפוסטולוס וליוס 88

מילוול – רוצ'דייל 2:2
למילוול: ג'ד וואלאס 17 בפנדל, בן תומפסון 90, לרוצ'דייל: יאן הנדרסון 32, מאט דאן 53

מילטון קיינס דונס – קובנטרי 1:0
לקובנטרי: מקסים ביאמו 63
 



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי