ואן דייק חטף מהתקשורת, קלופ אישר: "ג'אן יישאר עד הקיץ"

וירג'יל ואן דייק
וירג'יל ואן דייק | AFP

ליברפול הושפלה 3:2 על ידי ווסט ברומיץ' ושנה נוספת לא הצליחה להשיג את הכרטיס לשמינית גמר הגביע האנגלי. הבלם היקר בעולם ספג ביקורות, המנג'ר אישר שהגרמני לא יאריך את חוזהו

(גודל טקסט)

יורגן קלופ הודיע בסוף השבוע שכנראה לא יהיה רכש נוסף עבור ליברפול בחלון הנוכחי, אבל ה-3:2 לווסט ברומיץ' שעלה לה אתמול בהדחה מהגביע האנגלי הוכיח שהקבוצה נחלשה בעקבות עזיבת פיליפה קוטיניו.

ליברפול כבר רשמה שני הפסדים רצופים, תחילה מול סוונזי בליגה 1:0 ואתמול בגביע האנגלי מול ווסט ברומיץ' 3:2 באנפילד. משהו רע קורה לאדומים אחרי סדרה של 18 משחקים ללא הפסד.


"ליברפול אקו" תקף בצורה חסרת תקדים את יורגן קלופ וכתב: "ליברפול המבישה עדיין משלמת את מחיר חוסר האקטיביות בכל הקשור לרכש". העיתון כתב שגם המבצר ששמו אנפילד נפל אחרי הפסד ביתי ראשון מזה תשעה חודשים. "שלא תהיה לכם טעות, זו הייתה הופעה מבישה. הבאגיס נלחמים על ירידה, ניצחו רק משחק ליגה אחד מאז אוגוסט ועדיין הדיחו את המייטי רדס". העיתון מתח ביקורת על יכולתם של וירג'יל ואן דייק, אמרה ג'אן וז'ואל מאטיפ וכתב שזו הייתה הופעה מזעזעת בהגנה. "אקו" גם קבע: "עכשיו פשיטת רגל או הצלחה בליגת האלופות. זה מה שנשאר לליברפול העונה".


פירמינו. גם הוא לא ירצה לזכור את המשחק (Gettyimages)

קלופ, שצירף את ואן דייק והפך אותו לשחקן ההגנה היקר בעולם, נותר שוב המום מהיכולת הרעה בהגנה. זו שנה שלישית ברציפות שליברפול מודחת בסיבוב הרביעי ולא מגיעה לשמינית הגמר. קלופ הודה: "כולם ראו שעשינו טעויות קשות בהגנה והחזרנו אותם למשחק. לקחנו את הכדור הראשון, אבל הפסדנו את הכדורים השניים והשלישיים. אין בזה היגיון. צריכים להיות בהגנה הרבה יותר יעילים ולבעוט מצידי את הכדור ליציע עם צריך. השער השני? הגנה ממש גרועה. השער השלישי היה חייב להיות נבדל, אבל דבר פשוט כמו מלכודת נבדל לא ידענו לבצע".

עוד חדשות רעות לליברפול. למרות שנבי קייטה יגיע בקיץ והוא משחק על המשבצת של אמרה ג'אן, רבים מאוהדי ליברפול היו רוצים לראות אותו נשאר בקבוצה, אבל קלופ הודיע שכנראה הרים ידיים בכל הקשור לעזיבתו ליובנטוס: "לפעמים אתה צריך לקבל את הדברים. הוא יישאר עד סוף העונה. הוא שחקן צעיר שהתקדם מאוד ועוזר לנו. כל עוד הוא מתנהג כמו שהוא מתנהג, אין לי טענות אליו". קלופ גם דיבר על פייר אמריק-אבומיאנג ואמר: "הוא בחור טוב ואתה שואל את עצמך האם כל הסיפורים עליו נכונים, אבל דבר אחד שיהיה ברור. הוא משחק על משבצת בה אנחנו לא זקוקים לו ולכן לא יגיע לליברפול".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי