צפו: צ'לסי ומנצ'סטר סיטי עלו לשמינית גמר הגביע האנגלי

מישי באטשואי
מישי באטשואי | Getty

הבלוז הביסו 0:3 את ניוקאסל והבטיחו את המקום בשלב הבא. הקבוצה של גווארדיולה ניצחה 0:2 את קרדיף, ההתאחדות הגרמנית זעמה על המשחק האגרסיבי של שחקני הציפורים הכחולות

(גודל טקסט)
צ'לסי עלתה היום (ראשון) לשמינית גמר הגביע האנגלי אחרי 0:3 קליל על ניוקאסל מצמד של מישי בטשוואי ושער של מרכוס אלונסו. מאוחר יותר הבטיחה גם מנצ'סטר סיטי את מקומה בשלב הבא עם 0:2 על קרדיף.


הסיבוב הרביעי עדיין לא הסתיים, משום שארבעה משחקים הלכו למשחק חוזר וזה כולל את טוטנהאם וסוונזי שלא הצליחו לעבור במשחק הראשון יריבות מהליגה הרביעית (ניופורט ונוטס קאונטי).



צ'לסי – ניוקאסל 0:3
אחרי האכזבה מההדחה בחצי גמר גביע הליגה לארסנל (2:1), הבלוז חזרו לסטמפורד ברידג' וטיפסו שלב כשהם מפגינים כדרכם יעילות מרשימה. החבורה של רפא בניטס בעטה שש פעמים למסגרת ולא מצאה את הרשת אפילו פעם אחת, בעוד חמש בעיטות של הבלוז הסתיימו בשלושה שערים.


אלונסו בישל בדקה ה-23 לבטשוואי במסירת עומק וסובב כדור חופשי לחיבורים בדקה ה-72 ובכך הפך למגן הראשון בפרמייר-ליג החתום על יצירת 10 עשרים (שבעה גולים ושלושה בישולים). החלוץ הבלגי יצר לעצמו את השער השני בדקה ה-44 בעזרת מגן ניוקאסל.



אלונסו. לא מפסיק לכבוש ולבשל (Getty)


הבלוז הציגו כמחליפים שני כוכבי עתיד בני 17. המגן איתן אמפדו שכבר רשם שתי הופעות בנבחרת הבוגרת של וויילס וקאלום הדסון-אודוי שזכה עם נבחרת אנגליה עד 17 במונדיאל.


שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים (AFP)
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים (AFP)


קרדיף – מנצ'סטר סיטי 2:0 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
הקבוצה של פפ גווארדיולה ממשיכה במסע לזכייה בארבעה תארים העונה. קווין דה בריינה כבש את הראשון בבעיטה ערמומית מתחת לחומה (8) וראחים סטרלינג הכפיל את היתרון בנגיחה לאחר מהלך קבוצתי אופייני. בדקה ה-77 נרשמו דפיקות לב על הספסל כשסרחיו אגוארו (נכנס כמחליף בדקה ה-46 במקומו של לירוי סאנה שנפצע) נפצע לאחר תיקול עם אחד משחקני היריבה ולאחר טיפול ממושך על כר הדשא חזר לשחק. ההתאחדות הגרמנית זעמה על המשחק האגרסיבי של שחקני קרדיף שגרם לפגיעות של סאנה ואילקאי גונדואן וצייצה: "אל תשכחו שיש לנו טורניר חשוב בקיץ. אל תפגעו בשחקנים שלנו".


Hey, @CardiffCityFC. Just letting you know, we have a really important tournament in the summer. Please don't hurt our players. Thanks, #DieMannschaft#inSane

— Germany (@DFB_Team_EN) January 28, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי