אנטוניו קונטה: לא יודע אם נצרף חלוץ חדש, אבל אנחנו חייבים

מישי באטשואי
מישי באטשואי | Getty

יומיים לפני סגירת חלון ההעברות, מנג'ר צ'לסי לוחץ: "בשביל להצליח בליגה ובאלופות אי אפשר להישאר עם שני חלוצים"

(גודל טקסט)
אנטוניו קונטה נמצא בלחץ גדול בימים האחרונים. לאחרונה מתפרסמות לא מעט ידיעות בממלכה על כך שמנג'ר צ'לסי מסוכסך עם הבעלים רומן אברמוביץ', כשהסיבה היא חוסר שביעות רצונו מסגל הקבוצה ואי הנכונות להעניק לו תקציב משמעותי לשחקני רכש. 


במקרה או שלא, רגע אחרי ה-0:3 על ניוקאסל בדרך לשמינית גמר הגביע האנגלי, קונטה הצליח להעביר ביקורת בין השורות כשהתייחס לחלוץ מישי באטשואי: "אני לא רוצה למכור אותו, אבל אני גם לא יודע אם נצרף חלוץ (אדין דז'קו מועמד, י.ז) הוא שחקן טוב, אבל אנחנו חייבים שלושה חלוצים בשביל להצליח בליגה ובאלופות ואני לא יודע אם נצרף. ואם נצרף, אני לא יודע אם הוא ירצה לשבת על הספסל".




לפי "דיילי מייל", קונטה לא רוצה רק חלוץ שכובש שערים, אלא שחקן טכני יותר מבאטשואי – שעשוי לבקש לעזוב אם ינחת כאן חלוץ רומא ונבחרת בוסניה או לכל הפחות שם דומה לזה של אדין דז'קו.


באטשואי התרגש אחרי המשחק והבהיר: "אני רוצה להישאר בצ'לסי. טוב לי שם, אבל תשאלו את המנג'ר. זו החלטה שלו". הבלגי לא מקבל מספיק הזדמנויות למרות שהוא השחקן השלישי שהגיע לדאבל פיגרס אחרי שכבש עשרה שערים העונה – רק אלברו מוראטה ואדן הזאר כבשו יותר עם 12 שערים.

10 – Michy Batshuayi is the third player to reach double figures for goals for @ChelseaFC in all competitions this season after Alvaro Morata and Eden Hazard (12 each). Prestige.

— OptaJoe (@OptaJoe) 28 בינואר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי