המסמך שהדהים את טוטנהאם: כך הפתיעה ניופורט הקטנה

דלה עלי
דלה עלי | AFP

אחרי ה-1:1 המפתיע בסיבוב הרביעי בגביע האנגלי, בו הארי קיין הציל את התרנגולים כשכפה משחק חוזר עם שער דרמטי, בקבוצה מהליגה הרביעית התגאו בסקאוטינג המוצלח. על הדו"ח שהצליח מעל לכל דמיון

(גודל טקסט)
טוטנהאם לא הצליחה להתגבר בשבת האחרונה במסגרת הסיבוב הרביעי בגביע על ניופורט קאונטי, קבוצה צנועה מהליגה הרביעית בטיבה שמגרשה משמש בוויילס למשחקי רוגבי ועליו היא סיימה ב-1:1 מול התרנגולים, שנזקקו לשער מאוד מאוחר של הארי קיין כדי לכפות משחק חוזר.


כעת מתברר שניופורט לא סתם עשתה את החיים קשים לתרנגולים. היא העסיקה סקאוטים שחיברו מסמך מדהים על החולשות והחוזקות של כל שחקן בטוטנהאם, אלא שבין היתר מצחיק לראות את ההערות על שחקני הקבוצה מלונדון.




תחילה נכתב על השוער המחליף מייקל וורם שהוא לא יוצא טוב להגבהות – ואכן השער של ניופורט שכבש פדראיג אמונד האירי בדקה ה-38 נכבש כשהשוער ההולנדי נתקע על קו שערו. מנג'ר הקבוצה מייק פלין נראה שולח אגרוף לאוויר אחרי השער ונראה היה כמי שאומר לעצמו: "הפקנו תועלת מהדו"ח".


בדו"ח, שכלל מעל 50 עמודים, נכתב על הקשר אריק דייר שהוא רץ רק בכיוון אחד. למשל על הקשר הבלגי מוסא דמבלה נאמר שהוא עושה עבירות שמביאות לבעיטות חופשיות שלא לצורך. על דלה עלי, הכוכב שהוזכר בריאל מדריד, נכתב שהוא לפעמים אנוכי ולא אוהב להיאבק על כדורים שהוא מאבד.

Not sure we can disagree with much here. It's an embarrassment for the likes of Dier and Lamela and Aurier their deficiencies are laid bare by Newport but not inaccurately https://t.co/XLJyroX7F9

— TheStevenageSpur (@StevenageSpur) 29 בינואר 2018

כשפלין נשאל על הדו"ח אמר: "אנחנו מנסים לעשות כאן את הדברים כמו שצריך. רק מועדנים גדולים באמת מחברים כזה דו"ח ואני גאה שהפקנו ממנו תועלת. חבל שלא הצלחנו לנצח, כי היו חסרות לנו רק שמונה דקות". 


על הארי קיין היו להם רק שבחים: "בעל תנועה טובה וקצב טוב. רץ בשני האגפים וגם במרכז. טוב עם גבו לשער. מתחבר טוב לקשרים. חזק במשחק האוויר שלו וכובש שערים בנגיחות מקרנות. תוקף את הכדור בפינות, עובד קשה ללא הרף". אפשר להעביר את הדו"ח לריאל מדריד.



הארי קיין. עליו לא מצאו משהו רע לכתוב (AFP)


עוד דברים מעניינים היו התיאורים על סון ודלה עלי, נטען שהם לא פיזיים מספיק, על הבלם דווינסון סאנצ'ס הקולומביאני צוין שהוא לא משתף מספיק פעולה עם המגן הצרפתי סרג' אורייה. כזכור מדובר רק בקבוצה בליגה הרביעית ורק במשחק גביע, אבל אולי מגיע להם לעבור לשלב הבא רק בזכות המאמץ הכביר שכבר הפיק תועלת. יעבוד גם בוומבלי? 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי