מוריניו מנסה להרדים? "טוטנהאם מסוגלת לזכות בליגת האלופות"

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | אתר רשמי

רביעי (22:00) בספורט2: יונייטד מתארחת אצל התרנגולים להם סגל כשיר לגמרי. לאפורט עשוי לשחק (רביעי, 22:00, ספורט1) במדי מנצ'סטר סיטי נגד ווסט ברומיץ'. חמד בספק לסגל של ברייטון שתתארח בסאות'המפטון

(גודל טקסט)
מחזור אמצע השבוע יימשך ביום רביעי עם משחק ענק בין טוטנהאם למנצ'סטר יונייטד בוומבלי. במקביל המוליכה מנצ'סטר סיטי תארח את ווסט ברומיץ' במטרה לשמור על פער 12 נקודות מהיריבה העירונית שלה.



טוטנהאם – מנצ'סטר יונייטד (22:00, ספורט2)
"השדים האדומים" עדיין מקווים להדביק את היריבה העירונית בפסגה, אך קודם יאלצו להכניע את טוטנהאם והארי קיין הלוהט. מאוריסיו פוצ'טינו הודיע שכל החולים והפצועים שלו כשירים כולל דני רוז.


Good news for Spurs. Alderweireld, Eriksen, Lamela, Lloris, Rose – all back training. Aurier (calf), Winks (ankle) – further away.

— Tom Allnutt (@tomallnuttPA) 30 בינואר 2018

ז'וזה מוריניו הזהיר את טוטנהאם שיונייטד נמצאת בשיאה אחרי שניצחה חמישה משחקים ב-2018 מבלי לספוג אפילו שער אחד. "ניצחנו שלושה בליגה ועוד שניים בגביע. אנחנו משחקים עם קבוצה מאוזנת וזה לא קל לא לספוג. יש לנו סגל מאושר ביונייטד. טוטנהאם אחת הקבוצות האיכותיות במדינה, אבל רחוקים מדי מסיטי כדי לרוץ לתואר. עם זאת הם בהחלט מסוגלים לנסות ולזכות בליגת האלופות".


טוטנהאם לעומתם לא ניצחו את שני משחקיהם האחרונים ונמצאים בנסיגה. הם הפסידו העונה ב"אולד טראפורד" 1:0. ביונייטד יחזור מרואן פלאיני אחרי שלא שיחק נגד יאוביל בניצחון 0:4 בגביע. דיילי בלינד בספק אחרי שלא שיחק שלושה משחקים אריק באיי וזלאטן איברהימוביץ' שעשוי לעזוב ל-MLS עדיין פצועים.


מנצ'סטר סיטי – ווסט ברומיץ' (22:00, חגיגה אנגלית בספורט1)
הסיטיזנס תשחק ללא לירוי סאנה, שייעדר שבעה שבועות וגבריאל ז'סוס שגם הוא פצוע. ניל וורנוק שלגלג על גווארדיולה ואמר לו להתרגל לכדורגל הקשוח כי זו אנגליה זכה לנזיפה ממנג'ר סיטי: "אני כאן כבר 18 חודשים ולא התרשמתי שהכדורגל האנגלי הוא כזה, אבל הוא כבר שנים במקצוע ואימן רק באנגליה ואולי הוא יודע יותר ממני".



לאפורט. יטעם מהפרמיירליג כבר ביום רביעי? (AFP)


פפ אמר מפורשות שהרכש החדש אמריק לאפורט עשוי להיות כשיר לשחק כבר מחר מול הבאגיס. "הוא כשיר, הוא שיחק כל התקופה הזאת בבילבאו. הוא אינטליגנט ואין סיבה שלא יוכל לשחק, אבל נראה מה יקרה. צריך קצת סבלנות", טען. לדבריו הוא תכנן להחתים את הבלם רק בקיץ, אבל פציעת וינסנט קומפני טרפדה את התוכניות. מנגד, לא ברור אם דניאל סטארידג' ייכלל בסגל של ווסט ברומיץ'.


צ'לסי – בורנמות' (21:45, חגיגה אנגלית בספורט1)
שני שחקני הרכב של צ'לסי וויליאן ואלברו מוראטה לא יהיו כשירים למשחק מחר בסטמפורד ברידג'. אנטוניו קונטה שסיפק מידע על רכש ואמר שאדין דז'קו לא יגיע וסירב להתייחס לאמרסון פאלמרי מרומא הוסיף: "אנחנו משחקים בלי וויליאן, מוראטה ויש מצב שמישי באטשואי יעזוב. קשה מאוד לנהל משחק כדורגל בצורה כזאת". צ'לסי מרוחקת רק שלוש נקודות מיונייטד וניצחה בשני משחקי הליגה האחרונים.



אוז'ואה. דוחק את חמד החוצה? (Getty)


סאות'המפטון – ברייטון (21:45, חגיגה אנגלית בספורט1)
ליאו אוז'ואה שהגיע לברייטון מלסטר עשוי לפתוח בהרכב מחר נגד הסיינטס למרות שלא שיחק הרבה אצל השועלים. תומר חמד בספק לסגל.


שאר המשחקים (21:45): אברטון – לסטר, ניוקאסל – ברנלי, סטוק – ווטפורד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי