"אחד ההפסדים המשפילים של צ'לסי בעידן רומן אברמוביץ'"

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | AFP

באנגליה מבקרים את הבלוז וקונטה לאחר ה-3:0 בבית מול בורנמות', המאמן תקף: "העיתונאים מנסים לסכסך ולערער את הג'וב שלי". פפ שוב התלונן על הכסף אחרי ה-0:3 של סיטי על ברומיץ'. צפו בשערים

(גודל טקסט)
אנטוניו קונטה בצרות לאחר ה-3:0 המשפיל אמש (רביעי) של צ'לסי בסטמפורד ברידג' מול בורנמות' הקטנטנה. מערכת היחסים עם הבעלים רומן אברמוביץ' לא טובה בגלל התלונות הפומביות של המאמן על מדיניות הרכש של המועדון, וכשהתוצאות השליליות מגיעות הלחץ על האיטלקי מתגבר.


"דיילי מירור" הראה את קונטה מליט את פניו וכתב: "הוא לא יכול לראות את הזוועה. זה היה אחד ההפסדים המשפילים בעידן של אברמוביץ' בצ'לסי. הם ספגו שלושה שערים ב-16 דקות. צ'לסי אולי הציגה את הרכש החדש, החלוץ אוליביה ז'ירו, אבל הבעיה הייתה בכלל בהגנה. צ'לסי קפאה מול אדי האו והשחקנים שלו".



האו אמר אחרי המשחק: "זה הניצחון הכי גדול שלי בקריירה. זה רגע ענק עבורנו העונה. מגיע כל הקרדיט לשחקנים שלי. צ'לסי קבוצה גדולה, אבל הגנו בצורה הטובה ביותר. אין כאן ענין של מזל. פשוט הצגנו כדורגל מעולה". בכל שלושת העונות שלה בפרמייר-ליג בורנמות' רשמה ניצחון על צ'לסי.


קונטה עצמו הודה כי הוא חושש שצ'לסי לא תסיים את העונה באחד מארבעת המקומות הראשונים. הבלוז ירדו למקום הרביעי עם 50 נקודות, כמו ליברפול השלישית, ושתיים בלבד יותר מטוטנהאם החמישית. למרות זאת אמר: "אני חושב שאני עושה עבודה מצוינת בצ'לסי. הלחץ עלי רגיל כמו כל מאמן שיש לו את המאבק בליגה במקביל לכך שליגת האלופות מתקרבת". האיטלקי האשים את העיתונאים שהם מנסים לסכסך בינו לבין ראשי המועדון: "אחרי ההפסד הראשון העונה בבית לברנלי ניסיתם לערער את הג'וב שלי ולהכניס אותי ללחץ, אבל אני עושה את המיטב. אני צריך לקבל כל מצב ולהישאר רגוע".


אנטוניו קונטה בלחץ גדול (AFP)
אנטוניו קונטה בלחץ גדול (AFP)


בתוך כך, מאמן מנצ'סטר סיטי, פפ גווארדיולה, המשיך את דבריו על החיסכון הכספי של המועדון גם אחרי ה-0:3 על ווסט ברומיץ'. "אנשים אומרים שכל מה שיש לנו זה כסף, אבל אנחנו לא המועדון הכי עשיר בעולם. יש לנו גם תשוקה לכדורגל והקבוצה בנויה טוב מבחינת הניהול, באותה רמה של הקבוצות הגדולות".


הקטלאני הוסיף: "כל קבוצה רוצה לשפר את עצמה ועובדת על חיזוק. כשאתה רואה את אמריק לאפורט משחק אתה אומר 'איזה שחקן'. אז אולי הוא דווקא זול למחיר שלו ולא יקר". על הניצחון אמר: "זה אחד המשחקים הטובים שלנו, אבל אנחנו מחמיצים הרבה בגלל שאנחנו משחקים כדורגל נפלא שכיף לראות, אבל בכדורגל כזה אתה גם מחמיץ יותר וזה עלול לעלות לנו ביוקר בהמשך". המאמן הוסיף שראחים סטרלינג שרשם כמה החמצות גדולות יצטרך לשדרג את משחקו בשבועות הקרובים אחרי שלא נרכש מחליף ללירוי סאנה הפצוע.

We've now beaten the reigning @premierleague champions in each of our three top flight seasons… #CHEBOU | #afcbpic.twitter.com/YhEafDeQL6

— AFC Bournemouth (@afcbournemouth) January 31, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי