לוקאקו: הגולים מאוד חשובים לי, אבל הקבוצה קודמת לכל

לוקאקו
לוקאקו | Getty

מתקופת הבצורת שחווה למד מלך השערים של יונייטד כמה תובנות: "אפשר לתרום לחברים שלי על כר הדשא גם בדרכים אחרות". עם זאת מודה הבלגי: "התפקיד שלי לכבוש כמה שיותר וזה יבוא"

(גודל טקסט)

"מאז שהתחלתי לשחק כדורגל הייתי אחד שכובש הרבה שערים, אבל כשהגעתי ליונייטד הבנתי שיש עוד דברים שביכולתי לעשות כדי לעזור לקבוצה", כך אמר רומולו לוקאקו בראיון לערוץ הטלוויזיה של השדים האדומים.

החלוץ הבלגי שהגיע מאברטון בקיץ החולץ תמורת סכום של 84.7 מיליון יורו פתח מצויין עם עשרה שערים בשערה משחקים בכל המסגרות ואז שבת. "היו לי חודשיים שלמים שכמעט לא כבשתי וזה היה קל", מודה לוקאקו, "אבל אלה דברים שקורים לכל חלוץ. בתקופה הזאת התחלתי לחשוב איך אני יכול לסייע לחברים שלי במגרש גם מבלי לכבוש. ועשיתי אותם".

לוקאקו אמנם לא חזר למצוא את הרשת כמו בתחילת דרכו במדים האדומים אבל עדיין מוביל את טבלת הכובשים של יונייטד בפרמייר-ליג עם 11 שערים, ועדיין פחות ממחצית מאיך שסיים את התקופה שלו בטופיס עם 25 שערים.

"הגעתי למנצ'סטר יונייטד כי רציתי להיאבק על כל התארים", מסכם הבלגי שגם ייצג את נבחרות במונדיאל 2018, "ברור לי שעם כל העבודה שאני עושה במגרש עבור החברים שלי, התפקיד העיקרי שלי הוא לכבוש ואת זה אני מקווה להמשיך ולתת בהמשך הדרך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי