דיווח: הפסד לווטפורד יוביל לפיטוריו של קונטה מצ'לסי

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | AFP

בעוד האיטלקי שוב תקף את ההנהלה ("לא קנינו שחקנים איכותיים מספיק") לקראת המשחק בשני (22:00, ספורט1) התערער מאוד מעמדו שלו. סימאונה הכחיש ל"סאנדיי טיימס" שהוא מועמד לבלוז

(גודל טקסט)
"סאנדיי אקספרס" מדווח הבוקר (ראשון) כי הפסד נוסף של צ'לסי ביום שני (22:00, שידור ישיר בספורט1) יוביל לסיום דרכו של אנטוניו קונטה בבלוז. במקביל טען "סאנדיי טיימס" הלונדוני דווח כי דייגו סימאונה ולא לואיס אנריקה הוא המאמן המועדף על הבעלים רומן אברמוביץ' לעונה הבאה. מאמן אתלטיקו מדריד הכחיש את המועמדות ומקורבים לצ'ולו  אמרו לעיתון שהוא מוכן לאמן באנגליה רק את מנצ'סטר יונייטד וגם זה בעדיפות שנייה אחרי אימון בסריה A.


לא רק התוצאות מדאיגות את ראשי צ'לסי אלא הבכיינות הבלתי פוסקת של קונטה. האיטלקי הסביר במסע"ת האחרונה שקיים כי צירופם של שמונת השחקנים בקיץ לא היה מספיק כי חלקם התבררו כלא איכותיים. "אנחנו ניאבק על הכרטיס לליגת האלופות ובעתיד נצטרך שחקנים ששייכים לרמה הכי גבוהה", אמר קונטה, קנינו שמונה שחקנים אבל הוצאנו פחות מהיריבות שלנו, שקנו רק שניים או שלושה שחקנים". על מדיניות הרכש של המועדון אמר: "אני עונה בכל פעם, נתתי את חוות הדעת שלי להנהלה. אני לא מחתים את השחקנים".



על פי הדיווחים, קונטה מעוניין בתומא למאר ממונאקו שמחירו מוערך ב-90 מיליון ליש"ט, אנטואן גריזמן שמוערך ב-95 מיליון ליש"ט וטובי אלדרווילד שמחירו בטוטנהאם מוערך ב-65 מיליון ליש"ט. כזכור, האיטלקי הוביל לחזרתו של דייגו קוסטה לחיקו של דייגו סימאונה. ומה לגבי אוליבייה ז'ירו: "הוא היה פצוע בשריר, ומיעט לשחק. נבדוק את מצבו הרפואי, לא חושב שהוא יהיה מסוגל לפתוח". על פציעתו של אלברו מוראטה אמר: "ננסה לפתור את הבעיות שלו".



קונטה. בדרך החוצה? (AFP) 


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי