תפקיד חדש? דיווח: מקלארן הוא המועמד המוביל לאימון לידס

סטיב מקלארן
סטיב מקלארן | אריאל שלום

מועדון הפאר, שבחר לסיים את ההתקשרות עם כריסטיאנסן, סימן את אקס מכבי תל אביב, שנצפה באלאד רואד עם חברי ההנהלה. גם יוקאנוביץ', יוז, סילבה והיירו ברשימה

קבוצות: לידס יונייטד
(גודל טקסט)

בזמן שמכבי תל אביב תפסה את פסגת ליגת העל, סטיב מקלארן התקרב למציאת קבוצה חדשה. על פי הדיווח אמש (ראשון) באנגליה, אקס נבחרת אנגליה הוא המועמד המוביל לאימון לידס. אחרי פיטוריו של תומאס כריסטיאנסן אתמול, מקלאן נצפה בבוקס המנהלים באלנד רואד כבר בשבת במהלך ההפסד 4:1 לקרדיף.

לידס, שחלמה על כניסה לפלייאוף העלייה בתקווה לשוב אל הפרמיירליג, קרסה בשבועות האחרונים. הקבוצה התקשתה לנצח, ואף, הושפלה בגביע האנגלי מול ניופורט קאונטי מהליגה הרביעית. הנהלת המועדון הביעה דאגה בשבועות האחרונים מתפקודו של כריסטיאנסן, שהתקשה לשלוט בשחקניו. חשוב לציין כי לידס סיימה ארבעה מחמשת המשחקים האחרונים בעשרה שחקנים, והיא גם סובלת ממכת פציעות משמעותית בסגל.

מלבד מקלארן, יש מספר שמות נוספים שמועמדים להושיע את המועדון המפואר. סיימון גרייסון, שהעלה את לידס לצ'מפיונשיפ, ברשימה כמו גם סלבישה יוקאנוביץ' (אקס נוסף של מכבי תל אביב), מארק יוז, פרננדו היירו, גורדון סטארכן, מארק יוז ומרקו סילבה, שפוטר לאחרונה מווטפורד. למאמן החדש מצפה פתיחה קשוחה כאשר לידס תפגוש את שש המדורגות ראשונות בליגת המשנה, בששת המחזורים הקרובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי