צפו בתקציר: צ'לסי הובסה 4:1 בווטפורד. קונטה יפוטר?

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | AFP

אחרי שספגו שלישייה משפילה מול בורנמות' באמצע השבוע, הבלוז ספגו רביעייה מקבוצה שלא ניצחה בליגה מאז דצמבר 2017. בקאיוקו הורחק, הזאר איזן זמנית בדקה ה-82 ואז החלה ההתפרקות. לפי הדיווחים, המנג'ר יפוטר

קבוצות: ווטפורד
(גודל טקסט)

ווטפורד ניצחה רק פעם אחת ב-12 המחזורים האחרונים עד הערב, הספיקה מאז להחליף את מרקו סילבה בחאבי גארסיה, אבל היום (שני) הגיעה להתארח בויקראג' רואד מי שכבר ניתן לכנותה האלופה היוצאת, צ'לסי, בצל הדיווחים על כך שהפסד עלול להוביל לסיום דרכו של המנג'ר אנטוניו קונטה.

הבלוז שוב התקשו על כר הדשא ובעיקר לא הצליחו להשכיח את ה-3:0 הביתי והמביך לבורנמות' ביום רביעי האחרון, אחרי שגם שוויון מאוחר של אדן הזאר החזיק שתי דקות בלבד וצ'לסי רשמה הפסד שני רצוף ושישי העונה – או יותר נכון הובסה 4:1 אצל ווטפורד, שלא ניצחה בליגה מאז ה-26.12.2017. לא רק ניצחון ראשון לצרעות ב-2018, אלא גם השפלה נוספת לבלוז – וכל זאת כשבועיים לפני המפגש מול ברצלונה בליגת האלופות.

צ'לסי אמנם נהנתה מדקות בכורה של אוליבייה ז'ירו, שנכנס בפיגור 1:0 בדקה ה-64, אבל הצרפתי לא הצליח לסייע או להשפיע יתר על המידה וגם שוויון נפלא של אדן הזאר בדקה ה-82 בכדור מחוץ לרחבה נמחק על ידי דריל ינמאט (84), ג'רארד דאולופאו (88, במשחקו השני בקבוצה) ורוברטו פריירה (90) שקבעו 4:1 מהדהד.


הזאר וז'ירו. השפלה נוספת לאלופה, שספגה שבעה שערים בשלושה ימים (AFP)

טרוי דיני, בעונה מאכזבת במיוחד, היה הראשון להבקיע כשבדקה ה-42 כבש את השלישי שלו העונה בפרמייר-ליג בפנדל מוצלח מול טיבו קורטואה, אחרי שדאולופאו ככל הנראה צלל היטב מול יציאה רעה של טיבו קורטואה. דיני, כפי שתוכלו לראות בתמונה להלן, בחר להראות לקהל האורח את דעתו עליהם.


טרוי דיני. גנב פנדל מקורטואה וסיבך עד מאוד את הבלוז (Gettyimages)

גארי קייהיל רשם משחק מחריד בהגנת הבלוז, אבל מי שעוד יותר לא ירצה לזכור את המשחק הוא טימו בקאיוקו, שספג בדקות ה-25 וה-30 שני כרטיסים צהובים ואדום כה מיותר, מהיר ומטופש שעלול לעלות למנג'ר שרכש אותו בסיום דרכו והותיר את חבריו בעשרה שחקנים עוד ב-0:0. מה שבטוח, צ'לסי במשבר עמוק – ונראה שפיטורי קונטה אכן על הפרק. סביר שרומן אברמוביץ' יגיב במהרה, לנו כל שנותר הוא לחכות למוצא פיו של הבעלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי