מטווידי עלול להיעדר מול טוטנהאם, רוני: "קיין אולי יעזוב בעתיד"

הארי קיין
הארי קיין | AFP

חלוץ טוטנהאם הגיע ל-100 שערי פרמייר-ליג וכוכב אברטון פירגן: "היו מדברים עליו כמו על רונאלדו ומסי אם היה משחק בסיטי. אם הם לא יזכו בתארים הוא יעזוב לאן שרק ירצה". שחקנה הצרפתי של יובנטוס נפצע

(גודל טקסט)
וויין רוני נחשב עד לפני מספר שנים לאחד החלוצים הטובים בפרמייר-ליג, בוודאי לחלוץ האנגלי הטוב ביותר, אבל בימים אלו הוא רואה את טירוף ה"הוריקיין", ובראיון שהעניק ל"סקאי ספורט" התייחס כוכב אברטון, אקס מנצ'סטר יונייטד, לעלייתו של הארי קיין, מי שכבר נחשב למושיע בממלכה לקראת המונדיאל הקרוב.


קיין הגיע השבוע ל-100 שערי פרמייר-ליג והוא כמובן מבוקש בקבוצות וביניהן ריאל מדריד, ומי ששיתף עמו פעולה בחוד של שלושת האריות הבהיר: "הוא החלוץ הכי טוב באירופה בימים אלו, אבל אם טוטנהאם לא תזכה בתארים הוא יעזוב. הוא כל כך טוב, שהוא יכול לבחור באיזו קבוצה לשחק. הוא מזכיר לי את אלן שירר בצעירותו, כי הוא מסוגל לכבוש ממצבים שונים. בעונה הבאה אני לא מאמין שהוא יעזוב, אבל ללא תארים זה עשוי לקרות בעתיד".




"זה נפלא עבורו שהוא כובש והרבה, אבל הכוכבים הגדולים זכורים בזכות התארים שהם זוכים בהם והוא ירצה שיזכרו אותו", אמר רוני והפתיע, "אם קיין היה זוכה עם מנצ'סטר סיטי העונה באליפות, היו מדברים עליו באותה נשימה כמו כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי".

100 – @OptaJoe takes a look at how @SpursOfficial striker @HKane scored his 100 @PremierLeague goals & how quickly he reached the tally compared to previous leading strikers. Superstar. pic.twitter.com/c2nb9Nw90r

— OptaJoe (@OptaJoe) 5 בפברואר 2018

רוני דיבר גם על הדומיננטיות של סיטי: "יהיה קשה להשיג אותם במירוץ לאליפות גם העונה וגם בשנה הבאה. זה נפלא לחזות בתנועה של סיטי עם הכדור ואם אתה לא יכול ליהנות מהם אתה לא יכול ליהנות מכדורגל. פפ גווארדיולה מניח את היסודות לסיטי להפוך לברצלונה החדשה והוא כבר בדרך לשם. אם יביאו שחקן אחד או שניים בקיץ הם יוכלו אולי להשתוות לברצלונה. הם לא רחוקים מהם". 


חלוץ אברטון גם נשאל כמובן על קבוצתו הישנה מנצ'סטר יונייטד ועל הבעיות שיש לפול פוגבה בקישור: "עבורי הוא שחקן קלאסי של רחבה לרחבה. הוא יכול לעשות משהו מכל דבר". רוני עקץ את מוריניו כשאמר: "אם הוא ייתן לו חופש ופוגבה לא יצטרך לחשוב כל הזמן על התפקיד ההגנתי, הוא יוכל ליצור הרבה בלאגן אצל היריבה. ביובנטוס היה לו את אנדראה פירלו לידו, אבל אם יציבו אותו בשלישיה בקישור ולא רק עם נמניה מאטיץ' זה יהיה מושלם עבורו". כזכור, בניצחון על האדרספילד 0:2 החליט מוריניו לספסל את פוגבה והכניס אותו רק דקה 65.



וויין רוני. עדיין מנסה לסייע למנצ'סטר יונייטד (AFP)


בתוך כך, קשרה הצרפתי של יובנטוס בלס מטווידי סובל מקרע בשריר הירך שנגרם במשחק מול ססואולו (0:7) ועשוי להיעדר כחודש, מה שיגרום לו להחמיץ את המפגש מול טוטנהאם בשמינית גמר ליגת האלופות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי