סלאח: המטרה שלי להביא העונה תואר לליברפול

סלאח
סלאח | Gettyimages

הכוכב המצרי התראיין לגיליון חודש מארס של 4:4:2: "שמחתי להגיע לאנפילד, זאת הקבוצה שאהדתי מילדות". על מוריניו והתקופה בצ'לסי: "מה שהיה, היה. אני והוא ביחסים טובים"

(גודל טקסט)

"הגעתי לליברפול כדי לעזור למועדון אותו אהדתי מילדות במצרים לזכות בתארים", כך אמר מוחמד סלאח כוכב המייטירדס בראיון למגזין חודש מארס "4:4:2" שחלקים ממנו הוצאו לפרסום מוקדם.

"לא חששתי לחזור לפרמייר-ליג בגלל מה שקרה לי בצ'לסי", מספר סלאח ומפתיע כי הוא מצוי ביחסים טובים עם ז'וזה מוריניו, מנג'ר הבלוז אז שהיה זה שהחתים אותו אבל גם נתן לו רק 13 הופעות במדי הכחולים: "מה שהיה, היה. למעשה אני ומוריניו קיימנו רק שיחה אחת בינינו כשחזרתי מהשאלה מפיורנטינה. ועוד אחת בתום המשחק בין הקבוצות שלנו (ה-0:0 באנפילד באוקטובר שעבר בין ליברפול למנצ'סטר יונייטד אותה מאמן המיוחד כיום").

סלאח נשאל לדעתו על כך שהפך למלך הקופ אחרי עזיבתו של פיליפה קוטיניו לברצלונה בחודש שעבר. "אני מאוד אוהב את האוהדים שלנו ומודה להם, אבל כל מה שמעניין אותי זה להביא תארים", הצהיר המצרי, "לא זכינו באף מאז גביע הליגה ב-2012, לא זכינו באליפות כמעט 30 שנה, כך שאני מתרכז כולי בלעזור לליברפול לנסות ולזכות במה שנותר העונה".


סלאח. על השער של מגזין ה-4:4:2 (מסך)

אגב, סלאח נמצא ברשימת חמשת הכובשים הגדולים של הפרמייר-ליג בכל הזמנים אחרי 25 משחקים. יש לו 21 שערים בדיוק כמו לאלן שירר ולז פרדיננד מניוקאסל ששיחקו במגפייז בשנות ה-90, אחד פחות מאנדי קול עם 22 שערים, גם הוא מניוקאסל של שנות ה-90. בראש הרשימה נמצא קווין פיליפס מסנדרלנד כבש 24 שערים ב-25 משחקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי