מאחרז שב לאימוני לסטר: אמרו בשמי דברים לא נכונים

ריאד מאחרז
ריאד מאחרז | Getty

האלג'יראי שב לאימוני השועלים לאחר מספר ימים בהם נעדר, צפוי לשוב לסגל מול מנצ'סטר סיטי, והבהיר: "אתן את הכל עבור המועדון"

קבוצות: לסטר
(גודל טקסט)
ריאד מאחרז החרים את אימוני לסטר לאחר שהעברתו למנצ'סטר סיטי נפלה עקב סירובה של קבוצתו לשחררו, על אף שדווח על הצעות נדיבות שהגיעו עד לכ-60 מיליון ליש"ט בנוסף לפביאן דלף שיעשה את הדרך ההפוכה, אבל היום (שישי) אישרו השועלים שהכיכב האלגי'ראי שב לאימונים.


חזרתו של מאחרז לאימונים כרגיל, אחרי שנעדר מאימוני הקבוצה והחמיץ את משחקיה בתקופה האחרונה, עוררה הדים רבים והעלתה תהיות כיצד האלופה מלפני שנתיים מוכנה לסבול התנהגות שכזו, אבל נראה שרצונו לשוב לשגרה, בייחוד לאור העובדה שמשחקה הבא של לסטר הוא מול מנצ'סטר סיטי (שבת, 19:30 בספורט1), גרם לפיוס בין הצדדים.




זמן קצר לאחר האימון הקשר גם פרסם התנצלות וניסה להסביר לאוהדים את התנהגותו: "בעשרת הימים האחרונים אנשים שהגדירו את עצמם כחברים שלי דיברו בשמי ועל דברים שאין להם מושג. אנשים ועיתונאים כתבו הנחות והאשמות מבלי לבדוק אותן ואני רוצה להבהיר הכל, כי הסיבה שנכתבה בגינה נעדרתי ממש לא נכונה.

.@Mahrez22 in training for #lcfc on Friday… pic.twitter.com/G7K19G5Qzp

— Leicester City (@LCFC) February 9, 2018

"לסטר ידעה מאז ומתמיד על מחשבותיי והיכן אני נמצא, בין אם בשיחות ישירות איתי או עם אנשיי. אני חלק מלסטר סיטי ושותף להצלחותיה הגדולות, מעליית ליגה ועד זכייה באליפות. המטרות שלי נשארו זהות ואני תמיד נותן מעצמי 100 אחוז עבור הקבוצה, החברים והאוהדים. אלו גם מטרותיי להמשך ומרגע שביקשתי להיות חלק מלסטר, תיהיו בטוחים שאמשיך לתת את הכל", סיכם מאחרז. מחר הוא כבר יפגוש את פפ גווארדיולה, המנג'ר שכל כך רצה אותו, וינסה להנחיל לו מעידה שנייה ברציפות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי