צפו בתקציר: צ'לסי הביסה 0:3 את ווסט ברומיץ', צמד להזאר

אדן הזאר עם אוליבייה ז'ירו
אדן הזאר עם אוליבייה ז'ירו | Gettyimages

הבלוז חזרו לנצח ושמרו על מקומם בין ארבע הגדולות. הכוכב הבלגי כבש שני שערים (25 ו-71), מוזס השלים (63). מוראטה חזר מפציעה, סטארידג' הוחלף בדקה ה-4. ליגה ספרדית: סיידורף הפסיד לבטיס בבכורה על הקווים

קבוצות: בטיס
(גודל טקסט)

המחזור ה-27 בפרמייר-ליג ננעל היום (שני) כשצ'לסי התאוששה משני ההפסדים האחרונים בפרמייר-ליג והביסה 0:3 את נועלת הטבלה ווסט ברומיץ'. הבלוז בזכות הניצחון שמרו על מקומם בין ארבע הגדולות, נקודה מעל טוטנהאם החמישית.

אדן הזאר כבש את הראשון אחרי שהחליף מסירות עם חלוץ הרכש אוליבייה ז'ירו והפציץ לרשת של בן פוסטר. ויקטור מוזס הכפיל בדקה ה-63, ושמונה דקות לאחר מכן הכוכב הבלגי השלים צמד כשקיבל כדור בצד ימין, מאלברו מוראטה שחזר מפציעה ועלה מהספסל. הזאר חתך למרכז ונעץ ברשת את ה-0:3.

מדובר בניצחון חשוב מאוד למורל של הבלוז לקראת ימים אינטנסיביים: בשישי הם בגביע מול האל, אבל בשלישי הם יארחו את ברצלונה למשחק ראשון מבין שניים בשמינית גמר ליגת האלופות, לאחר מכן יתארחו אצל מנצ'סטר יונייטד במסגרת הליגה ושבוע אחר כך אצל מנצ'סטר סיטי.

בצד של הבאגיז, אם לא די בשקיעה במקום האחרון, הם איבדו את שחקן הרכש שהגיע מליברפול בינואר, דניאל סטארידג', שהספיק להיפצע כבר בדקה השלישית והוחלף כבר בדקה הרביעית.


הזאר חוגג עם מוראטה. הספרדי חזר מפציעה, הבלגי כבש צמד (AFP)

ליגה ספרדית: 0:1 לבטיס בחוץ על לה קורוניה
שער של לורן מורון בדקה ה-54 הספיק לריאל בטיס כדי לעלות למקום השמיני ב"לה ליגה", על חשבון דפורטיבו לה קורוניה המתדרדרת שירדה למקום ה-19 והלפני האחרון בטבלה. היה זה כמובן משחק הבכורה של קלרנס סיידורף על הקווים, אבל קבוצתו לא השכילה להבקיע ומעדה בביתה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי