"אנדר הררה עלול לספוג הרחקה לשש שנים ושנתיים בכלא"

אנדר הררה
אנדר הררה | Getty

סערה חדשה? קשר מנצ'סטר יונייטד עשוי לספוג עונש כבד, בנוסף להרחקה לשש שנים מפעילות בעקבות פרשת מכירת המשחקים בין לבאנטה לסראגוסה ב-2011. גם איבורה וגאבי עשויים להיענש, אחרי ששיטת העברת הכספים נחשפה

(גודל טקסט)

האם מנצ'סטר יונייטד תאבד את אנדר הררה בגלל מכירת משחק? על פי הדיווח היום (רביעי) של 'מארקה' עולה פרשת מכירת המשחק בין לבאנטה לריאל סארגוסה במחזור הנעילה של עונת 2010/11. התובע בפרשה דורש מאסר של שנתיים לקשר השדים האדומים, וינסנט איבורה (ששיחק אז אצל הצפרדעים) וגאבי.

האחרון, קפטן אתלטיקו מדריד, שיתף פעולה עם אנדר בסארגוסה באותה עונה. על פי התביעה, שחקני לבאנטה קיבלו 120 אלף יורו כדי להעניק את המשחק ליריבה, ובסך הכול הועברו כ-965 אלף יורו לתשעה שחקנים המואשמים בפרשה. סכומי הכסף עברו לשחקני סארגוסה והם אלו שהעבירו אותם לשחקני היריבה בצורה אישית.

התביעה דורשת לממש את העונש המקסימלי בפרשה, מאסר בן שנתיים והרחקה של שש שנים מכל תפקיד בכדורגל. מלבד השחקנים, גם חאבייר אגירה עשוי להישלח לכלא. סראגוסה ניצחה את אותו המשחק בזכות צמד של גאבי כאשר אנדר הררה הוא השם המפורסם ביותר בפרשה. מאוחר יותר, כל שחקני סראגוסה בחרו להחזיר את הכספים שנשלחו אליהם מדודו של נשיא המועדון. מאז הספיק אנדרה לככב במדי אתלטיק בילבאו עד המעבר למנצ'סטר יונייטד, במידה הוא האריך לאחרונה את חוזהו אך כעת קיימת עננה לגבי עתידו. 

בדרך לכלא? אנדר (GETTY) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי