דיווח באנגליה: מערכת יחסים עכורה בין מוריניו לפוגבה

פול פוגבה וז'וזה מוריניו
פול פוגבה וז'וזה מוריניו | Gettyimages

הכוכב הצרפתי של מנצ'סטר יונייטד לא מרוצה מהעמדה שלו במגרש וחושב שהמאמן לא מוציא ממנו את המיטב, הפורטוגלי לא אוהב את התפקוד ההגנתי של שחקנו. משפחתו של זלאטן מחפשת בית בלוס אנג'לס

(גודל טקסט)

פול פוגבה וז'וזה מוריניו כבר לא. לפי דיווחים היום (חמישי) באנגליה, מערכת היחסים בין מאמן מנצ'סטר יונייטד לכוכב שלו לא טובה והשניים לא מרוצים אחד מהשני.

בתחילת השנה המאמן הפורטוגלי אמר שיש מנצ'סטר יונייטד עם פוגבה ויש מנצ'סטר יונייטד בלעדיו וההבדל הוא כמו בין שמיים לארץ. בתקופה האחרונה משהו באמון נסדק. בשני המשחקים האחרונים פוגבה הוחלף ומוריניו מתח ביקורת מרומזת על התפקוד ההגנתי של הצרפתי וטען שהחילופים לא היו בגלל פציעה אלא מסיבות מקצועיות.

לפי הפרסומים, פוגבה לא אוהב את העמדה שלו במגרש ואמר למקורביו בחוסר שביעות רצון שמוריניו לא מציב אותו במקום בו הוא יכול להוציא את המיטב. לדבריו היה מעדיף לשחק בעמדה התקפית יותר כדי לנצל את כישוריו.

"דיילי רקורד" פרסם שפוגבה מעדיף לשחק באגף שמאל בקישור שיורכב משלושה שחקנים. ג'יימי רדנאפ מ"סקיי ספורט" טען גם הוא שמוריניו לא משבץ את הכוכב שלו בעמדה המתאימה: "כולם אמרו שיונייטד לא יכולה לשחק בלעדיו ועכשיו הם טוענים שהוא חסר תועלת?".

פוגבה ומוריניו (gettyimages)
פוגבה ומוריניו (gettyimages)

בתוך כך, לפי דיווחים באנגליה ביממה האחרונה שני שחקנים כבר נמצאים עם רגל וחצי מחוץ למועדון. מדובר במרואן פלאיני ובזלאטן איברהימוביץ'. מוריניו דווקא מעוניין לראות את הבלגי ממשיך ולפי הפרסומים אמר לו בתחילת השבוע: ""שתוק ותחתום על החוזה החדש", אך לפי דיווח בעיתון הטורקי הפופולרי "פוטו מאץ'" הקשר הבלגי כבר סיכם בבשיקטאש ויעבור אליה בקיץ הקרוב, כיוון שהוא רוצה לשחק יותר.

באשר לאיברהימוביץ', מוריניו כבר הבהיר שיכבד כל החלטה של הענק השבדי. לפי "הסאן", המשפחה של איברה מחפשת בית בלוס אנג'לס, והשחקן יצטרף בחודשים הקרובים ללוס אנג'לס גלאקסי. זלאטן לא שיחק מאז 'בוקסינג דיי' בשל בעיות רפואיות, אך לפי הדיווחים הוא קרוב לחזרה למגרשים.

זלאטן איברהימוביץ'. בדרך ל-LA (AFP)
זלאטן איברהימוביץ'. בדרך ל-LA (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי