ליברמור, אוואנס, בארי ומייהיל מווסט ברומיץ' הודו שגנבו מונית

גארת' בארי
גארת' בארי | Gettyimages

ארבעת השחקניים של ווסט ברומיץ' הודו שפרצו למונית בשעות הקטנות של הלילה במהלך מחנה האימונים האחרון של הקבוצה בברצלונה, ופירסמו התנצלות רשמית. המועדון הודיע שפתח בחקירה

(גודל טקסט)
לא שקט בווסט ברומיץ' אלביון. לא רק שהקבוצה ניצבת במקום האחרון בפרמייר-ליג במרחק שבע נקודות מהקו האדום, הבעיות גם ממשיכות לרדוף אותה מחוץ למגרש. בהודעה רשמית הודה המועדון שארבעה משחקניו, ג'ייק ליברמור, ג'וני אוואנס, גארת' בארי ובועז מייהיל פרצו למונית וגנבו אותה במהלך מחנה האימונים האחרון של הקבוצה בברצלונה.


לכאורה, הארבעה גנבו מונית ליד סניף המקדונלדס הקרוב למלון בו שהו ונסעו איתה בשעות הבוקר המוקדמות, אחרי לילה בו יצאו לבלות. המונית מסתבר, הוחזרה לאחר מכן לבעליה החוקיים ואתמול (שישי) אישר המועדון שנפתחה חקירה בנושא.



בהודעה בשמם של ארבעת השחקנים, שפורסמה האתר המועדון, נכתב: "אנחנו רוצים להתנצל בפני החברים לקבוצה, המאמן, המועדון ובמיוחד השחקנים על הנושא שקיבל פרסום נרחב ושלילי. הרגשנו שחשוב לנו להזדהות כמו שאחראים לאירוע במחנה האימונים בספרד השבוע מתוך כבוד לחברי הקבוצה כדי שלא יהיו מעורבים בעניין. אנחנו רוצים להבטיח לאוהדים שהאירוע הזה לא משקף את הנחישות שלנו לעשות את כל שביכולתנו כדי להתאושש מהעונה קשה".


Players apologise to team-mates, the Head Coach, the Club and supporters.#WBAhttps://t.co/fg4XperPAP

— West Bromwich Albion (@WBA) February 16, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי