פוגבה: השחקנים לא מרוצים מהטקטיקה. מוריניו: אני פה הבוס

פול פוגבה וז'וזה מוריניו
פול פוגבה וז'וזה מוריניו | Gettyimages

"הסאן" מדווח על שיחה קשה בין כוכב למנג'ר מנצ'סטר יונייטד, ראיולה עשוי לחפש לצרפתי קבוצה אם היחסים ימשיכו להתדרדר. גאלאס: "כשהמיוחד עוקץ אותך, הוא מעריך אותך". דה חאה בדרך להארכת חוזה

(גודל טקסט)
ז'וזה מוריניו ופול פוגבה שוב התעמתו בוויכוח סוער, כך לפחות טוען הבוקר (שישי) "הסאן". על פי הדיווח הקשר ביקש שיחה אישית עם המנג'ר  במתקן האימונים בקרינגטון ואמר לו  שהשחקנים לא מאושרים מהטקטיקות שלו וכמו כן דיבר עם המיוחד גם על התיפקוד שלו עצמו במגרש, מוריניו לא ממש הקשיב ורק אמר לצרפתי להסתכל על השלט בדלת שם היה כתוב "הבוס" והוסיף: "אני מקבל פה את ההחלטות"


פוגבה לא פתח במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות בסביליה (0:0) וספק אם היה נכנס בכלל אלמלא נפצע אנדר הררה כבר בדקה ה-17 וסלל בכך את דרכו של הצרפתי לכר הדשא. אגב, בשלושה מחמשת המשחקים האחרונים של יונייטד, פוגבה הוא פתח על הספסל ומעמדו בקבוצה לא ברור.




שחקנים בקבוצה סבורים שהוא הפך ל-"שעיר לעזאזל" של מוריניו בגלל שהקבוצה עוברת תקופה של ירידה ביכולת. לפי הידיעות מחדר ההלבשה מוריניו גם מתעמר בפוגבה בפומבי ליד כל השחקנים. "דיילי מייל" כתב שפוגבה מרגיש שהיחס של מוריניו אליו לא הוגן ורוצה ממנו חיבוק במקום עונשים.


SUN SPORT: Whose name is on the manager's door? #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/FVkXVRIsEc

— Neil Henderson (@hendopolis) February 22, 2018

על פי הדיווחים אם היחסים בין מוריניו לפוגבה ימשיכו להתדרדר, יחפש מינו ראיולה, סוכנו של הקשר, קבוצה אחרת בסיום העונה. ריאל מדריד חשקה בפוגבה לפני המעבר מיובנטוס ליוניייטד אבל כעת מעדיפה את אדן הזאר מצ'לסי.


וויליאם גאלאס ששיחק בצ'לסי תחת מוריניו רואה את הדברים בצורה אחרת. "אני יודע איך מוריניו עובד", אמר גאלאס, "הוא מנסה לגרום לשחקן הלם כדי לעורר אותו. בצ'לסי ידענו שאם הפורטוגלי עוקץ אותך סימן שהוא מעריך אותך והוא דורש ממך 100%. ובאמת כשהוא עלה מהספסל נגד סביליה הרגשת שהוא רוצה לתת יותר".



גאלאס. "הדרך של מוריניו היא להכניס אותך להלם כדי להוציא ממך את המיטב" (Getty)


במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול צ'לסי אמר מוריניו על פוגבה: "הוא היה מאוד חיובי וטוב נגד סביליה. לקח לו 10 שניות לעלות לדשא אחרי הפציעה של אנדר הררה, הוא שיחק ועזר לנו. הוא הראה מקצוענות גדולה".


ובנושא אחר. "טיימס" מדווח שדויד דה חאה אמור לחתום על חוזה חדש וארוך טווח בשדים האדומים ובכך יסתיים סופית הרומן שלו עם ריאל מדריד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי