קלופ: "רוצים להשאיר את מאנה". אליסון יצטרף בקיץ?

סאדיו מאנה
סאדיו מאנה | Gettyimages

מנג'ר ליברפול אישר במסיבת העיתונאים לקראת ווסטהאם את הרצון להשאיר את הסנגלי: "זה אומר שנשמור על הקבוצה ועוד נתחזק". שוער רומא במו"מ מתקדם. הפטישים שוב ידהימו את אנפילד? (שבת, 17:00 בספורטHD1)

(גודל טקסט)

המחזור ה-28 בפרמייר-ליג ייצא לדרך מחר (שבת), כאשר המשחק המרכזי יפגיש באנפילד בין ליברפול לווסטהאם (17:00, ישיר בספורטHD2).

שני המפגשים האחרונים בין הקבוצות הסתיימו עם רביעיות לרשת הפטישים, אלא שאלו היו משחקי חוץ והאדומים יקוו לשוב למסלול הניצחונות אחרי שתי מעידות רצופות במגרשם הביתי, ב-3:2 לווסט ברומיץ' בגביע האנגלי ולאחר מכן ב-2:2 מול טוטנהאם.

למעשה, ליברפול לא ניצחה את ווסטהאם באנפילד מאז ינואר 2015 – למעלה משלוש שנים עברו מאז הניצחון האחרון. ווסטהאם סיימה פעמיים בתיקו וניצחה את המייטירדס מאז אותו הפסד משערים של ראחים סטרלינג ודניאל סטארידג', שניים שכידוע כבר עזבו את הקבוצה.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר מנג'ר ליברפול יורגן קלופ כי בכוונת המועדון להציע חוזה חדש לסאדיו מאנה: "אנחנו רוצים להשאיר את השחקנים שלנו ביחד, זה לא סוד. להשאיר את סאדיו אומר שנשמור על הקבוצה ועוד נתחזק".


מאנה. קלופ אישר את כוונת הקבוצה להאריך את חוזהו (AFP)

כשקלופ אומר שבכוונת הקבוצה להתחזק, בנוסף לנבי קייטה מלייפציג שכבר חתם ויצטרף לפתיחת האימונים של עונת 2018/9, דיווחים רבים טוענים כי גם שוער רומא ונבחרת ברזיל, אליסון, במו"מ מתקדם ובשלב זה קרוב יותר לליברפול מאשר לפ.ס.ז' או לריאל מדריד, שתיים שגם כן שוחחו עם נציגי השוער ומועדונו עלהאפשרות לרכושו. נטען כי הוא יעלה כ-70 מיליון ליש"ט.

עוד מחר בפרמייר-ליג:
לסטר – סטוק (14:30, ישיר בספורטHD1)
ברייטון – סוונזי (17:00, ישיר בספורטHD1 כחלק מחגיגה אנגלית)
ברנלי – סאות'המפטון (17:00)
בורנמות' – ניוקאסל (17:00)
ווסט ברומיץ' – האדרספילד (17:00)
ווטפורד – אברטון (19:30, ישיר בספורטHD1)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי