קלופ: הנאה ענקית לצפות בליברפול. הכנסנו את כולן ללחץ

מוחמד סלאח חוגג
מוחמד סלאח חוגג | AFP

המייטירדס כבר במקום השני בפרמייר-ליג אחרי ה-1:4 על ווסטהאם, המנג'ר מאושר: "סלאח, מאנה ופירמינו משנים עמדות כל הזמן בהתקפה וזה מבלבל את היריבות". המצרי השווה את מספריו של לואיס סוארס בעונת השיא

(גודל טקסט)
ליברפול ניצלה את העובדה שמנצ'סטר יונייטד וצ'לסי ישחקו רק היום אחת נגד השנייה (16:05 בספורטHD1) ועלתה למקום השני בפרמייר-ליג עם ניצחון גדול, 1:4 ביתי על ווסטהאם.


כמו ריאל מדריד, ליברפול כבשה כבר 103 שערים העונה בכל המסגרות. מוחמד סלאח כבש את שערו ה-23 בליגה, השתווה להארי קיין ושבר את מחסום ה-30 עם השער ה-31 שלו העונה בכל המסגרות. "סאנדיי מירור" כתב שאוהדי ווסטהאם הביעו את הערכתם ביציע לאחד מגדולי השחקנים שלהם בובי מור שמת לפני 25 שנה, אבל דווקא ליברפול בכדורגל הנפלא ששיחקה נתנה לו כבוד כי הוא היה גאה לראות אותה משחקת.




ב"מירור" סיכמו את המשחק: "זה נראה שז'וזה מוריניו ואנטוניו קונטה צריכים להיות מודאגים מהיכולת של ליברפול, שמאיימת לסיים כסגנית אלופה בליגה. היא משחקת כיום הרבה יותר טוב מהן". סלאח גם השווה את העונה הכי טובה שהייתה ללואיס סוארס בליברפול כשכבש 31 שערים בכל המסגרות לפני שחודש פברואר הסתיים והוא אפילו לא משחק כחלוץ מרכזי. הוא כבש בכל ששת המשחקים האחרונים בקבוצה ובתשעה מעשרת המשחקים האחרונים. 


STAR Sunday Sport: "Ster's Miss" #bbcpapers#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/5r1GbarloZ

— Allie Hodgkins-Brown (@AllieHBNews) 24 בפברואר 2018


המנג'ר יורגן קלופ אמר: "לא ידעתי שסלאח השווה את השיא של סוארס, אבל הוא בחור עם תשוקה עצומה לכבוש שערים. בכדורגל ההצלחה היא לעשות את הכל ברגע הנכון. היכולת שלו לכבוש שערים בקביעות תלויה בשחקנים שלידו. סלאח, מאנה ופירמינו משנים עמדות כל הזמן בהתקפה וזה מבלבל את היריבות. אותי הרשימה הכי הרבה עבודת הצוות. זה היה ניצחון חשוב, כי הכנסנו את היריבות ללחץ. לראות היום את ליברפול משחקת זו הנאה ענקית".


"מירור" גם כתב שהעצבנות בהגנה של ליברפול ירדה בגלל שוירג'יל ואן דייק היה ראשון לכל בכדור ובהתקפה סייעו אלכס אוקסלייד-צ'מברליין וג'יימס מילנר הבלתי נלאה. "ליברפול אקו" כתב שליברפול הפכה להיות הקבוצה ש"יורגן קלופ רצה לראות בדמותו ולפי הפילוסופיה שלו" והעניק לסלאח, מאנה ופירמינו ציון 8 כל אחד.



חילופי המקומות עם סלאח ופירמינו עושים את שלהם. מאנה (Gettyimages)


מן העבר השני, בווסטהאם הייתה זו הופעת בכורה למגן פטריס אברה, לראשונה מאז הגיע בינואר האחרון אחרי ששוחרר ממארסיי מוקדם יותר השנה. הצרפתי ספג שריקות בוז וקריאות "שקרן, שקרן" זכר לאירוע בעבר, עוד כששיחק במנצ'סטר יונייטד ב-2011, וטען שלואיס סוארס קילל אותו על רקע גזעני.


קלופ חיבק את אברה בסיום כדי להשתיק את האווירה העוינת נגד המגן הצרפתי ואמר בסיום: "שמעתי את הקריאות נגד אברה, אבל לא הייתי אז המנג'ר ואין לי מה לומר בנושא". בעקבות התלונה של אברה בזמנו, סוארס הורחק לשמונה משחקים. אברה בן ה-36 כזכור שוחרר ממארסיי לאחר שבעט באוהד הקבוצה.


במקביל, באנגליה עוקבים אחר הדיווחים על הרצון של ליברפול להחתים את קשר נאפולי ז'ורז'יניו. כתב הטיימס פול ג'ויס סיפר כי האיטלקי יליד ברזיל הוא הבחירה הראשונה של האדומים לשחק במרכז המגרש שלהם בעונה הבאה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי