צפו בתקציר: 1:6 לטוטנהאם על רוצ'דייל ומקום ברבע הגמר

יורנטה
יורנטה | AFP

לאחר 2:2 במשחק הראשון התפוצצו התרנגולים בהרכב חסר על נועלת הטבלה של הליגה השלישית (ליג 1). בתפקיד הארי קיין: יורנטה עם שלושער. סון כבש צמד, בישל וגם נפסל לו פנדל

(גודל טקסט)

טוטנהאם עלתה לרבע הגמר עם 1:6 על רוצ'דייל במשחק חוזר אחרי 2:2 במפגש הראשון בין השתיים בבית של נועלת הטבלה בליגה השלישית (ליג 1). היריבה הבאה תהיה כבר קשה בהרבה: סוונזי, שגם היא עצמה נזקקה לשני משחקים כדי להדיח את שפילד וונסדיי (0:2 אחרי 0:0 בראשון).

וכמו אצלנו, גם באנגליה משחקים כאלה הם ההזדמנות לשחקני ספסל וקצה ספסל להוכיח את יכולתם. פרננדו יורנטה, החלוץ הספרדי בן ה-33, קיבל את החולצה של הארי קיין וסיים את המשחק, שהתנהל בשלג כבד, עם שלושער כדי לאותת למאוריסיו פוצ'טינו שהוא רוצה להיכלל ברוטציה. גם הונג-מין סון השאיר את חותמו על המשחק עם צמד, בישול והחמצת פנדל.

המחצית הראשונה היתה מטורפת ושקולה. סון בישל לאריק לאמלה שער שנפסל בדקה ה-6 ואחר כך הארגנטיני בישל לדרום קוראיני את ה-0:1 בדקה ה-23. בדקה ה-28 נפסל פנדל של סון בטענה שהריצה שלו לכדור לא היתה חוקית. בדקה ה-32 השווה סטיבן האמפריס ל-1:1 ודקה לסיום המחצית פגעו האורחים בקורה ואנחנו רק ב-1:1.


יורנטה. ספר עד שלוש (AFP)

המחצית השנייה נפתחה בשלושער של יורנטה תוך 12 דקות (47, 53, 69) משני בישולים של לוקאס מורה ואחד של סון ואנחנו ב-1:4. סון השלים צמד שוב מבישול של לאמלה בדקה ה-65 ואת תוצאת המשחק חתמו שני המחליפים בדקה ה-93: דלה עלי בישל לקייל ווקר-פיטרס.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי