"בדיחה בשלג": באנגליה קוטלים את השימוש בטכנולוגיית הוידאו

באנגליה כבר תוקפים את השימוש בוידאו
באנגליה כבר תוקפים את השימוש בוידאו | AFP

טוטנהאם הביסה 1:6 את רוצ'דייל בדרך לרבע גמר הגביע האנגלי, אבל את ההצגה גנב ה-VAR שגרם לטעויות קשות: "זה מוציא את העוקץ", טען טריפייר, פוצ'טינו זעם: "מרחם על השופטים, משחק הכדורגל ימות ככה"

(גודל טקסט)
המשחק בו ניצחה אתמול טוטנהאם 1:6 את רוצ'דייל בדרך לרבע גמר הגביע האנגלי לא יישכח זמן הרב. התרנגולים לא התקשו הפעם מול הקבוצה מהליגה השלישית ואפילו פרננדו יורנטה פתח בהרכב וכבש שלושער, אבל שום דבר לא תפס את תשומת הלב כמו השיפוט.


שלג כבד ירד אמש בלונדון, והעובדה ששיחקו עם כדור בצבע לבן ממש לא הקלה על השחקנים שלא פעם התלוננו כי הם פשוט לא רואים את הכדור, אבל מהם סבלו עוד יותר, כנראה, צוות השופטים שגם שימוש בטכנולוגית הוידאו לא עזר להם, אולי אפילו רק הזיק.




לפחות פעמיים קיבל צוות השיפוט החלטות רעות באמצעות הטכנולוגיה החדשה בכדורגל האנגלי, כמובן שכל שימוש ב-VAR גורם לעצירת המשחק וב"דיילי מירור" כבר העבירו ביקורת ניקובת: הוכח שהכדורגל האנגלי עדיין לא מוכן לשימוש בווידאו. צריך לעשות שיפורים גדולים ב-VAR כדי שהטכנולוגיה תהיה שמישה בעונה הבאה". נכון לעכשיו משתמשים בטכנולוגיה רק במשחקי הגביע. "דיילי מייל" כתב בכותרת: "זו הייתה בדיחה בשלג".

TIMES SPORT: VAR chaos at Wembley #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/ReAh31ZWZP

— Neil Henderson (@hendopolis) 28 בפברואר 2018

השופט פול טירני איבד את השליטה במשחק כשפסל שער של אריק לאמלה מטוטנהאם והעניק לה פנדל שלא היה נראה ואחר כך ביטל אותו כשסון עצר לפני שבעט את הפנדל, אבל ההחלטות לקחו זמן ולא נראו חד משמעיות, על אף השימוש בווידאו, דבר ששיגע לחלוטין את המנג'ר מאוריסיו פוצ'טינו:


"אני רק יכול לרחם על השופטים שנאלצים להשתמש בטכנולוגיה הזאת. היה קשה להתרכז במשחק ככה. במחצית אמרתי לשחקנים להיות מפוקסים ולא לשים לב למה שקורה בגלל הוידאו. כדורגל בנוי על רגשות ואם נהרוג אותם על ידי ההחלטות האלה, המשחק ימות. אנשים שאוהדים כדורגל לא אהבו את מה שראו".


גם מגן טוטנהאם קיראן טריפייר אמר: "זה היה המשחק משוגע. ההחלטות של ה-VAR הרסו את כל המומנטום במשחק. השופט נאלץ לחכות וגם השחקנים, זה מוציא את כל העוקץ מהמשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי