פוצ'טינו: לא יכולים לחשוב על יובה ולזלזל בהאדרספילד

מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו | Gettyimages

מאמן טוטנהאם שלא נוצחה כבר 16 משחקים חושש ממשחק הליגה ויחסר את אלדרווילד. בניטס יגיע לאנפילד עם ניוקאסל, קלופ: "אנחנו חכמים מספיק להסתדר בלי קוטיניו". כל משחקי המחזור ה-29 בפרמיירליג בערוצי ספורט1

(גודל טקסט)
שני משחקים יעמדו היום (שבת) במרכז המחזור ה-29 בפרמיירליג בגלל המאבק על הכרטיס לליגת האלופות. טוטנהאם הרביעית תארח את האדרספילד וליברפול השלישית תארח את ניוקאסל.


שאר המשחקים: ברנלי – אברטון (14:30, שידור ישיר בספורט1), לסטר – בורנמות', סאות'המפטון – סטוק, סוונזי – ווסטהאם, ווטפורד – ווסט ברומיץ' (17:00, חגיגה אנגלית בספורט1).



טוטנהאם – האדרספילד (17:00, שידור ישיר בספורט2)
 איצטדיון וומבלי הודיע שהמשחק יתקיים למרות השלג הכבד ברחבי אנגליה. מנג'ר טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו גילה שהקבוצה תחסר שוב את הבלם הבלגי טובי אלדרווירלד הפצוע ששיחק אחרי שלושה חודשים נגד ניופורט קאונטי ורוצ'דייל בגביע, אבל נפצע שוב במשחק אימון והוא לא ישחק בשבוע הקרוב בגומלין נגד יובנטוס בוומבלי (2:2 בראשון).


הבלם הבלגי השני יאן ורטונגן שהיה פצוע אף הוא יחזור כנראה לשחק. "לא מאמין שאלדרווירלד יהיה כשיר ליובה. אני בוחן אותו בכל יום וצריך להיזהר איתו", אמר הארגנטיני. שני הבלמים נחשבים אולי לטובים בליגה, אבל סובלים כל הזמן מפציעות. פוצ'טינו אמר שניצחון על האדרספילד הוא הכרח בגלל הצפיפות בצמרת מלבד מנצ'סטר סיטי: "אנחנו לא יכולים לחשוב על יובה ולזלזל בהאדרספילד. חייבים להיות קודם מפוקסים בליגה", אמר.


לוקאס מורה הברזילאי עשוי לפתוח בליגה נגד האדרספילד. "הוא עוד צריך להסתגל לקבוצה ולליגה, אבל הוא שחקן מאוד כשרוני ונותן לנו המון בהתקפה. הכל חדש עבורו. זה לא קל להגיע בינואר", סיכם פוצ'טינו.


TEAM NEWS: @JanVertonghen (ankle) has returned to first team training. pic.twitter.com/GkxYvleZAo

— Tottenham Hotspur (@SpursOfficial) 2 במרץ 2018


טוטנהאם לא מנוצחת בכל המסגרות כבר 16 משחקים ולקחה הכי הרבה נקודות ליגה מאז תחילת 2018. טוטנהאם מארחת את האדרספילד לראשונה בליגה העליונה מאז 1971.



בניטס. ידע ימים יפים באנפילד (Getty)


ליברפול – ניוקאסל (19:30, שידור ישיר בספורט1)
יורגן קלופ מארח את רפא בניטס המנג'ר שזכה עם ליברפול בליגת האלופות וניצחון יחזיר אותו למקום שני. הוא התייחס לעובדה שמאז עזיבת פיליפה קוטיניו ליברפול מסתדרת מצוין. "הוא היה שחקן דומיננטי וכאשר לא היינו במיטבנו זה היה רעיון מצוין לתת לו את הכדור, אבל כשהוא לא שיחק נאלצנו לעשות אחרת את העבודה והשחקנים מספיק חכמים לשחק טוב גם בלעדיו למרות שרצינו שיישאר. בנינו יציע חדש באנפילד, בונים מתקן אימונים חדש ויש לנו שחקנים פנטסטיים. אנחנו ברגע נפלא עבור המועדון".


בניטס אמר על המשחק: "אנחנו יודעים טוב מאוד שליברפול בכושר מעולה ומוחמד סלאח השחקן שנצטרך לעצור. אני מאחל להם המון בהצלחה, אבל רק אחרי המשחק שלנו". ז'ורז'ינו וינאלדום יחסר בגלל מחלה וקשר ליברפול לשעבר ג'ונג'ו שלבי הפצוע בברכו לא ישחק אף הוא במגפייז.


ליברפול ברצף נפלא של 8 ניצחונות ב-11 משחקים אחרונים והפסד אחד ב-19 המשחקים האחרונים שלה. ניוקאסל למרות סגל מצומצם והעובדה שכמעט לא התחזקה לא הפסידה ארבעה משחקים. ליברפול לא הפסידה 21 משחקים מול ניוקאסל באנפילד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי