הזאר ביקר את קונטה: לא הרגשתי ששיחקתי כדורגל

אדן הזאר
אדן הזאר | Gettyimages

לא שקט בצ'לסי. הכוכב הבלגי מתח ביקורת על המערך ההגנתי של מאמנו בהפסד 1:0 לסיטי: "קשה לי להצליח כשאני נוגע בכדור שלוש פעמים במשחק". מוריניו הפתיע: "הביקורת על קונטה לא הוגנת"

(גודל טקסט)

אנטוניו קונטה כבר זרק מצ'לסי את דייגו קוסטה אחרי שהסתכסך איתו ועכשיו נראה שהאיטלקי פתח חזית חדשה, הפעם מול כוכב הקבוצה אדן הזאר, רק שהפעם לא ברור מי יעזוב ראשון. כזכור, הבלוז הפסידו 1:0 למנצ'סטר סיטי בשבת, במשחק שהוגדר על ידי חלק מהפרשנים כמביש בגלל שהאלופה הגיעה לאצטדיון "איתיחד" כדי לסגור את המשחק. קונטה הגן על ההחלטה שלו וטען שהוא לא רצה להיות מובס, אבל הכוכב הבלגי חשב אחרת.

הזאר, ששיחק בתפקיד "9 מדומה", דיבר בצורה פתוחה נגד הטקטיקה של קונטה: "כשהמנג'ר משחק איתי בחוד אני מנסה לתת הכל, אבל קשה מאוד להצליח כשאתה נוגע בכדור רק שלוש פעמים בכל המשחק. אני חושב שכאשר החזקנו בכדור היינו צריכים לעשות דברים טובים יותר. לא היו לנו הרבה מצבים, אבל היו לנו כמה הזדמנויות לעשות משהו ולא עשינו. לא שיחקנו עם כל האיכות שיש לנו. אם אלברו מוראטה ואוליביה ז'ירו היו משחקים, אולי זה היה נראה אחרת, בגלל שהם היו עושים משהו עם הכדורים הארוכים שנבעטו לעברנו. כשירדתי מכר הדשא הרגשתי שרצתי הרבה, אבל לא שיחקתי כדורגל. יכולתי לשחק שלוש שעות ולא הייתי נוגע בכדור".

בנוסף, הבלגי שעשוי לעזוב בסוף העונה לריאל מדריד, הזהיר שאם צ'לסי תשחק כך נגד ברצלונה בגומלין, אין לה סיכוי (אחרי 1:1 במשחק הראשון): "נגד בארסה היו לנו יותר הזדמנויות מאשר נגד סיטי, אבל אנחנו צריכים לחשוב על שינוי הטקטיקה". צ'לסי ניצחה רק בשני משחקים ב-2018, והפרשן גארי נוויל אמר בתוכנית: "מאנדיי נייט פוטבול": "לא אתפלא אם הזאר יתקשר לסוכן שלו ויגיד 'תשיג לי חוזה בריאל מדריד'. קונטה לא מציב אותו בתפקיד שלו והוא לא יכול לתרום. אני מאמין שבהנהלת צ'לסי ראו את המשחק והגיעו למסקנה שזה לא מספיק טוב עבורם".


הזאר מול סיטי. מעדיף להשאיר את עמדת החלוץ ומוראטה וז'ירו (Gettyimages)

בתוך כך, גם ז'וזה מוריניו התייחס להפסד קבוצתו לשעבר למנצ'סטר סיטי 1:0, והפתיע כשהביע לפתע תמיכה בקונטה וטען שהביקורת נגדו לא הוגנת, אולי בגלל שקונטה משחק כדורגל הגנתי כמו שהוא אוהב. הפורטוגלי אמר אחרי הניצחון של מנצ'סטר יונייטד על קריסטל פאלאס: "צ'לסי קבוצה נפלאה וזה לא הוגן שאנשים מדברים על מועדון שזכה באליפות כפי שהם מדברים (רמז לפרשנים שכינו את המשחק של צ'לסי פשע נגד הכדורגל). צ'לסי עדיין האלופה. הם שיחקו טוב נגדנו וגרמו לנו לבעיות".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי