דיווח: הנהלת ארסנל עלולה לפטר את ונגר אם יפסיד למילאן

ארסן ונגר
ארסן ונגר | Gettyimages

כאוס בארסנל אחרי ההפסד 2:1 לברייטון. לפי "הסאן", ההנהלה החליטה שהליגה האירופית היא הסיכוי האחרון של הצרפתי, לאחר שגם השחקנים איבדו כבוד כלפיו. גם חדר ההלבשה קרוע לחלוטין

(גודל טקסט)
יומיים אחרי ההפסד 2:1 לברייטון חדר ההלבשה של ארסנל בוער ומצב הקבוצה נראה נואש. התקשורת הבריטית יצאה היום (שלישי) עם שורת גילויים על הנעשה בתותחנים, וחשפה שאחרי ההפסד שחקנים בחדר ההלבשה יצאו נגד מסוט אוזיל והנריך מחיטריאן, שלא התאמצו נגד השחפים, במה שהיה הפסד החוץ הרביעי של הקבוצה ב-2018 ורביעי ברציפות בכל המסגרות. גם הבלם שקודראן מוסטפי ספג אש מחבריו שטענו שהוא מאשים שחקנים אחרים בטעויות שלו. הקפטן לורן קוסיילני הודה: "אנחנו נמצאים במשבר הכי גרוע שלנו אי פעם. כל שחקן צריך לקחת גם אחריות על עצמו ולא לזרוק אותה על אחרים".


המנג'ר ארסן ונגר מנסה לאחד את השורות ואת הקרעים לקראת המפגש ב"סאן סירו" נגד מילאן ביום חמישי (20:00, שידור ישיר בספורט2), אבל נראה שחדר ההלבשה קרוע לחלוטין ושחקנים מאשימים שחקנים. בנוסף, הקטור ביירין מאשים את ונגר שהודיע לו רק שעתיים לפני המשחק נגד ברייטון שהוא לא בהרכב. הספרדי תורגל כמגן ימני בהכנות למשחק והיה בטוח שיפתח, אבל כשהמנג'ר הצרפתי פרסם את ההרכב, הוא לא היה בפנים ולמעשה רק אז הודיע לו שהוא לא בתוכניות. מי שעלה במקומו היה קאלום צ'יימברס, ששיחק רע.



בנוסף, מואשם ונגר שלא הכין תוכנית עבור ארסנל למשחק נגד ברייטון. "הם לא תרגלו את הבעיטות החופשיות של ברייטון למרות שמאמנים אחרים הדריכו קבוצות במיוחד איך להיערך לכך ולא קיבלו הוראות טקטיות כלשהן", אמר אחר מאנשי המועדון. אחד השחקנים הוסיף בעילום שם: "ונגר שלח אותנו למשחק וחשב שאנחנו צריכים לדעת להסתדר כי אנחנו שחקנים טובים. אם תיירי הנרי, פטריק ויירה וסול קמפבל היו משחקים, ייתכן שעדיין היינו מסתדרים, אבל היום אין לנו מנהיג אחד במועדון". ההדלפות מחדר ההלבשה אומרות שאף אחד מהשחקנים כבר לא מתייחס לוונגר ואין להם יותר כבוד כלפיו.


SUN SPORT: Emirats! #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/jb6Vnn4Lft

— Neil Henderson (@hendopolis) March 5, 2018

לפי "הסאן", הנהלת ארסנל הודיעה שתבחן מחדש את הישגי הקבוצה בתום העונה כדי לקבוע אם ונגר ימשיך בעונה הבאה ועורכת בעקבות המצב בדיקות ממשחק למשחק ולא מרוצה ממה שמתרחש בקבוצה. בנוסף התקיימו שיחות במטרה להחליט אם לפטר את הצרפתי עוד לפני סיום העונה. לפי הדיווח הוחלט שההזדמנות האחרונה של ונגר היא הצלחה בליגה האירופית, כך שאם יודח מול מילאן, ייתכן שיפוטר כבר עכשיו אחרי 22 שנה.


במקביל, נמשכים הדיונים בנוגע למי יירש את הצרפתי. אחד השמות שהועלו הוא מיקל ארטטה ששיחק במועדון, וכיום משמש כעוזרו של פפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי. עם זאת, נראה שהגעתו של קשר העבר ששיחק חמש שנים במועדון לא מקובלת על השחקנים, כשחלק ממי ששיתפו איתו פעולה בתותחנים טוענים שהוא שחצן ומחשיב את עצמו יותר מדי. שחקן עבר נוסף שמועמד הוא תיירי הנרי שכבר הביע עניין בתפקיד, ושמות נוספים שהוזכרו הם מנג'ר ברנלי שון דייץ', קרלו אנצ'לוטי שפוטר מבאיירן מינכן, מאמן מונאקו לאונרדו ז'רדים ואדי האו מבורנמות'.



האוהדים יקבלו את מבוקשם? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי