מוריניו: סאנצ'ס הגיע בתזמון רע, שנה הבאה יהיה טוב יותר

אלכסיס סאנצ'ס
אלכסיס סאנצ'ס | Gettyimages

הפורטוגלי הגן על כוכב מנצ'סטר יונייטד שהגיע בינואר: "לא יכולנו להיות מאושרים יותר שהחתמנו אותו". בנוסף, סגר המנג'ר חשבון עם נוויל ופרדיננד, שהגיבו בהומור. וידיץ' גילה: "כמעט חתמתי בליברפול"

(גודל טקסט)
ירח הדבש של אלכסיס סאנצ'ס במנצ'סטר יונייטד הסתיים. עושה רושם שהשחקן שהגיע בינואר מארסנל עדיין לא הצליח להראות את מלוא יכולתו בקבוצה והמנג'ר ז'וזה מוריניו מצפה ממנו לעשות זאת כבר במשחק היום נגד ליברפול (שבת, 14:30, שידור ישיר בספורט1). לפי המנג'ר הפורטוגלי, החלוץ הגיע ליונייטד בזמן הכי לא מתאים והוא מצפה ממנו להראות יכולת טובה יותר בשנה הבאה. הצ'ילאני שהיה הכוכב הבלתי מעורער של ארסנל כבש רק שער אחד בשמונה הופעות ביונייטד.


כזכור, סאנצ'ס אומנם היה קרוב לחתום במנצ'סטר סיטי לפני שהגיע ליריבה העירונית, אבל למרות הכסף הגדול באצטדיון איתיחד, סירבו התכולים להיענות לדרישותיו הכספיות, לעומת יונייטד שמשלמת לו מעל 500 אלף ליש"ט לשבוע.



מוריניו יצא להגנתו: "הוא הגיע בחלון העברות של ינואר וזה המועד הכי גרוע שאפשר להגיע לקבוצה, לכן אני לא אוהב במיוחד את חלון העברות של החורף", אמר. "הייתה לנו הזדמנות להחתים שחקן איכותי כמו סאנצ'ס ולכן עשינו זאת גם במועד לא הכי מתאים עבור השחקן והקבוצה, אבל אנחנו לא מאמינים יותר מדי בחלון הזה. בטוח ששנה הבאה הוא יהיה הרבה יותר טוב. הוא מרגיש בסדר בקבוצה ומרוצה שהיא מצליחה להשיג תוצאות טובות. הוא לא היה מרוצה כשהפסדנו איתו משחקים, אבל הוא בחור מאוד בוגר עם גישה נפלאה, כך שלא יכולנו להיות מאושרים יותר שיכולנו להחתימו".

STAR SPORT: Stinker to Stonker #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/1QJZCQxSXj

— Neil Henderson (@hendopolis) March 9, 2018


בנוסף, כהרגלו, ניצל הפורטוגלי את ההזדמנות כדי לסגור חשבון עם קפטן הקבוצה בעבר והפרשן בהווה, גארי נוויל שביקר אותו: "יש פרשנים שלא יכלו לפתור את הבעיות שלהם כשהיו מנג'רים בעצמם. הם מעבירים ביקורת על כולם כאילו יש להם פתרונות, אבל זה לא כך. לפעמים אני קורא מה יש להם להגיד ולפעמים לא". כזכור, נוויל שנכשל בוולנסיה, ביקר את משחקה האחרון של יונייטד בו ניצחה 2:3 את קריסטל פאלאס 2:3 בתוספת הזמן. ריו פרדיננד ונוויל הגיבו על דבריו מוריניו בהומור. פרדיננד תייג את נוויל בציוץ ומגן העבר הגיב: "אווווו! המנג'רים האלה כל כך עדינים!". בלם העבר הוסיף: "ז'וזה נשמע מוכן למשחק… אני רוצה לראות את זה אצל הבחורים בשבת… קדימה!".


Hear hear Jose…. @GNev2https://t.co/hJwBOygO5P

— Rio Ferdinand (@rioferdy5) March 9, 2018

Ooooooooohhhhh!! Sensitive and touchy these super managers !! https://t.co/9ECh2mlaCx

— Gary Neville (@GNev2) March 9, 2018

Jose sounds ready….I wanna see that in the boys Saturday…. caaaameeeeeeeee on!!!!!!!!!!!!!!!!! https://t.co/fm4how2Qo8

— Rio Ferdinand (@rioferdy5) March 9, 2018


בתוך כך, מי שהשלים במרכז ההגנה את פרדיננד בתקופות הזוהרות ביונייטד, נמניה וידיץ', גילה בראיון ל"סאן" שהיה קרוב בעבר לחתום דווקא בליברפול: "כל מה שאני זוכר מהמשחקים בין ליברפול למנצ'סטר יונייטד זה כרטיסים אדומים". בניגוד למוריניו שטען כי המשחק בין ליברפול ליונייטד הוא עוד משחק לפרוטוקול, אמר הסרבי: "זה המשחק שמרתיח הכי הרבה את הדם של יונייטד. המפגשים עם סיטי הפכו לסוערים רק בשנים האחרונות, אבל המשחקים נגד ליברפול תמיד הכי סוערים. כשהצטרפתי ליונייטד לא הבנתי את המשמעות של המשחק. ראיתי משחקים בין הקבוצות עוד כשהייתי בסרביה. יצא לי להיות מורחק ארבע פעמים במשחקים נגד ליברפול. ב-13 משחקים שלי נגדם הפסדנו 6 וניצחנו 7. אף פעם לא היה תיקו". על יונייטד הנוכחית אמר: "יש לקבוצה פוטנציאל לזכות בליגת האלופות. כשהעונה החלה אמרתי שיש ליונייטד סיכוי טוב יותר לזכות באלופות מאשר בליגה כי היו לה שחקנים חדשים שעוד לא התאקלמו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי