סרחיו אגוארו נפצע בברכו וייעדר מהמשחק מול סטוק

סרחיו אגוארו
סרחיו אגוארו | AFP

כוכב סיטי נפגע באימון ולא יפגוש את הפוטרס (שני, 22:00, ספורט1). גווארדיולה עשוי לחתום על חוזה חדש: "לא פוסל עוד 10 שנים". המנכ"ל עקץ את מוריניו: "פפ לוקח תארים בדרך יפה, לא 'מחנה את האוטובוס"

(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי תפגוש מחר (שני, 22:00, שידור ישיר בספורט1) בחוץ את סטוק סיטי למשחק קצוות שינעל את המחזור ה-30 בליגה האנגלית. התכולים זקוקים לעוד ארבעה ניצחונות כדי לעשות היסטוריה ולהפוך לקבוצה שזכתה באליפות הכי מוקדמת אי פעם בפרמייר-ליג, בתקווה לעשות זאת באצטדיון איתיחד בדרבי העירוני מול מנצ'סטר יונייטד ב-7 באפריל.


רגעים של חרדה נרשמו באימון כשסרחיו אגוארו נפצע באימון בברכו והוא לא ישחק מול הפוטרס, כך אישר דרך עמוד הטוויטר שלו. הכוכב הארגנטינאי יעבור בדיקות מקיפות ב-24 השעות הקרובות, אך בינתיים בצוות הרפואי של הקבוצה לא רוצים לקחת סיכונים והבהירו לו כי יזכה למנוחה בשבועיים הקרובים בעקבות הפגיעה בברכו. כזכור, בשבת הקרובה סיטי גם כך תזכה למנוחה עקב משחקי הגביע, מפעל ממנו נשרה, משמע שהחל ממחר תזכה לפגרה בת כמעט שלושה שבועות.



פפ גווארדיולה אמור לחתום על חוזה חדש בסיטי אחרי שנותרה לו שנה בלבד בחוזה הנוכחי, ונתן תקווה לבעלי המועדון מאבו דאבי שיישאר עוד זמן רב בקבוצה, דבר עליו חלמו כשהוחתם. הוא אמר שיישאר בתפקיד כל עוד ירגיש שהוא מאושר. בראיון ל"דיירקט TV" אמר: "אני לא פוסל להישאר עוד עשר שנים כמנג'ר, השאלה איך ארגיש. בסיטי גיליתי שהמועדון הרבה יותר גדול ממה שאנשים חושבים שהוא". בכל מקרה, נכון לעשות השיחות בין המנג'ר למאמן נדחו לקיץ הקרוב. 

During yesterday's training I had a discomfort on my left knee. The club's doctors told me I'll be back with the team in approximately two weeks. Now it's time for a full recovery!

— Sergio Kun Aguero (@aguerosergiokun) March 11, 2018

באשר למשחק מחר אמר הקטלאני: "אני לא אוהב לשחק בימי שני ויש לי ניסיון רע ממשחקים ביום הזה עוד מימיי ברצלונה. בסוף השבוע כולם מעורבים במשחקים ויודעים שיש מחזור. ביום שני זו הרגשה כאילו המחזור נגמר, אבל אנחנו צריכים לשחק ולהיות מרוכזים. אנחנו חייבים להיות מאוד ממוקדים בגלל שמשחקי חוץ בסטוק תמיד קשים ובעיקר כשהם עם הגב לקיר". במשחק הקודם ניצחה סיטי 2:7 באיתיחד, אבל נראה שהפעם סטוק תילחם כדי שתוצאה כזאת לא תחזור. פפ כרגיל חושש עד שסיטי לא תזכה רשמית באליפות: "ברור שאנחנו קרובים, אבל עוד לא זכינו בתואר. הדוגמה הכי טובה הייתה ביום רביעי בליגת האלופות כשהפסדנו לבאזל 2:1".


Happy #MotheringSunday to all #mancity mums out there!

To celebrate, we've brought together football's most iconic mother and son partnership, @gabrieljesus33 and Vera Lúcia Diniz de Jesus.

WATCH: https://t.co/5gQPFimyVjpic.twitter.com/l8QMgsyyEG

— Manchester City (@ManCity) 11 במרץ 2018

בתוך כך, מנכ"ל סיטי פראן סוריאנו, מתח ביקורת על מנג'ר היריבה העירונית ז'וזה מוריניו, כשאמר: "פפ אף פעם לא 'יחנה את האוטובוס' ברחבה. הוא תמיד ייקח תארים רק בדרך יפה, וכם גם המטרה של סיטי. כל הקבוצות של סיטי משחקות כדורגל מרגל לרגל, מגנות גבוה ומשחקים במערך 4-3-3". על הטענות של הפורטוגלי על כך שהרכש בסך 300 מיליון ליש"ט לא מספיק עבור יונייטד, אמר סוריאנו: "ברור שגם אנחנו קנינו שחקנים, אבל לא במחירים של יונייטד, וכבר שלוש שנים אנחנו קונים ולא מפסידים כסף, כי סיטי מרוויחה כעת הרבה כסף".


ברמה המקצועית, דויד סילבה יחזור להרכב סיטי אחרי שלא שיחק מול באזל מסיבות אישיות (טס לבקר את בנו החולה). ראחים סטרלינג ופרננדיניו יעברו מבחן כשירות ופביאן דלף יחזור אחרי שריצה עונש השעייה. אם סיטי תנצח, היא תשלים ניצחון ליגה כפול על הפוטרס בעונה בליגה, לראשונה מזה 19 שנים.



סוריאנו. עקץ את מוריניו (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי