קיין הפצוע עזב את האצטדיון על קביים, יחמיץ את צ'לסי?

הארי קיין
הארי קיין | Gettyimages

בטוטנהאם חוששים ממצבו של החלוץ שנפצע ב-1:4 מול בורנמות', ולא צפוי לקחת חלק במשחקי ההכנה של אנגליה. בתקשורת החמיאו: "סון עדיף על אלכסיס סאנצ'ס". צפו בתמונות המדאיגות

(גודל טקסט)
מנג'ר טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו וגם נבחרת אנגליה כוססים ציפורניים בציפייה לדעת כמה זמן ייעדר מהמגרשים הארי קיין, שנפצע אתמול (ראשון) בניצחון 1:4 של טוטנהאם על בורנמות', במשחק חוץ שהעלה אותם למקום השלישי.


קיין נתקל בשוער בורנמות' אסמיר בגוביץ' ונפצע בקרסול הימני, בדיוק באותו מקום בו נפצע לפני עונה מול סנדרלנד, אז הוא נעדר חודש מהמגרשים. יש לו היסטוריה של פציעות בקרסול הזה. הוא היה אמור להיות השחקן המוביל של אנגליה בשני משחקי ההכנה שלה לקראת המונדיאל מול הולנד ואיטליה וגם בטוטנהאם צריכים אותו במאבק על המקום בין ארבע הראשונות בליגה.



קיין יעבור היום בדיקה שתקבע סופית לגבי הפציעה שלו. הוא עזב את המגרש עם קביים ונעל מיוחדת שתומכת בקרסול שלו, וזה לא היה נראה טוב. הוא עלול להחמיץ את המשחק החשוב מול צ'לסי בסטמפורד ברידג' בראשון באפריל, שעשוי להכריע מי תהיה הקבוצה שתסיים רביעית, אם כי כעת לתרנגולים יש פער של חמש נקודות מעל הבלוז שבמקום החמישי. "אנחנו מקווים שזו לא פציעה רצינית, אבל אני בהחלט מודאג. הוא סובב את הקרסול אחרי התיקול של השוער ולא היה יכול להמשיך", אמר פוצ'טינו לאחר המשחק.


STAR SPORT: Kane Pain #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/DikTbPPsn2

— Neil Henderson (@hendopolis) March 11, 2018

טוטנהאם השיגה ניצחון חשוב אחרי שהודחה מליגת האלופות על ידי יובנטוס, והיה חשש במועדון שההפסד לאיטלקים יפגע בקבוצה גם בליגה. מאמן הנבחרת גארת' סאות'גייט צפוי לקבוע את הסגל שלו למשחקי ההכנה ביום חמישי וכמעט ברור שקיין לא יוכל לשחק. גם דלה עלי ירד מהמגרש עם פגיעה בשריר הירך, אבל מאמנו טען שהפציעה כנראה לא רצינית.


היעדרותו של קיין מהדקה ה-34 איפשרה ליונג-מין סון הדרום קוריאני לככב והוא כבש צמד ואת השער ה-12 שלו בליגה. טוטנהאם פיגרה 1:0, אבל סון היה ביכולת שיא ופוצ'יטנו הודה: "אני מאושר עבורו. זה היה אולי המשחק הכי טוב שלו בטוטנהאם". שחקן העבר כריס סאטון כתב בטור שלו ב"דיילי מייל": "אם היו שואלים אותי סון או אלכסיס סאנצ'ס, אני בוחר בסון בקלות. הוא הנשק השני הכי חזק שיש לטוטנהאם אחרי קיין והוא כמו אנרג'ייזר עבור טוטנהאם. הוא מהשחקנים שאף פעם לא מתלוננים ולמרות שפוצ'טינו מבקש ממנו כל פעם לשחק בעמדה אחרת, הוא נותן את כולו לקבוצה".


Harry Kane spotted on crutches as brace supports his injured ankle https://t.co/MdveO7JPrnpic.twitter.com/L0KDqAl4vv

— Okduet (@okduet) March 12, 2018





Harry Kane spotted on crutches as brace supports his injured ankle – https://t.co/P1ERclKkdo#sportspic.twitter.com/H7HSoIy4GX

— WixSports (@wixsports) March 12, 2018

HARRY KANE UPDATE: No scan as yet . . . https://t.co/2tIwNzRht8

— Football Index Buzzy (@IndexBuzz) March 12, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי