אוזיל: מאמין שנזכה בתארים, היה לי קל להסכים להצעה

מסוט אוזיל
מסוט אוזיל | Gettyimages

הקשר הגרמני התייחס להארכת חוזהו בארסנל עד 2021, אחרי חודשים רבים בהם נטען כי יעזוב ללא תמורה: "החברים לקבוצה תומכים בי והמשפחה מרוצה. יש לנו עוד המון מטרות משותפות"

(גודל טקסט)

בתחילת פברואר הודיעה ארסנל על הארכת חוזהו של מסוט אוזיל עד קיץ 2021, בכך שמה קץ לשמועות על האפשרות שבדומה לאלכסיס סאנצ'ס יעזוב את המועדון לאור חוזהו שאמור היה להסתיים בתום העונה, אבל רק היום (שלישי), לאחר יותר מחודש, הסביר לראשונה מדוע בחר להישאר.

"זה מרגיש טוב ואני מאוד שמח על הארכת החוזה", סיפר לאתר הרשמי של ארסנל, "אני נמצא במועדון גדול ותמיד הבהרתי בתוך המועדון שאני מרוצה כאן. המשפחה שלי מרוצה וגם החברים לקבוצה תמיד תומכים בי".

ארסנל אמנם עשויה להיעדר מליגת האלופות גם בעונה הבאה, אבל הגרמני בן ה-29 טען: "יש לנו עוד המון מטרות משותפות שאני מקווה להשיג. אני אוהב את לונדון וגם לפני החתימה התייעצתי עם המשפחה אם זוהי אכן ההחלטה הנכונה עבורי. היה מאוד קל להסכים להצעת החוזה וכעת כשהבטחתי את הישארותי לעוד הרבה שנים אני מקווה שנוכל לזכות בתארים. אני מאמין בכך".


מסוט אוזיל. על פי דבריו, כלל לא היסס בנוגע להארכת החוזה (Gettyimages)

רק בתחילת השבוע, ב-0:3 של התותחנים על ווטפורד, סיפק מסוט אוזיל את בישולו ה-50 בפרמיירליג והפך לשחקן המהיר ביותר שעושה זאת – בשלב זה הוא עם ממוצע של מעל 10 בישולים לעונה רק בליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי