דיווח: טוטנהאם עלולה לאבד את סון לצבא הדרום קוריאני

יונג מין סון
יונג מין סון | Gettyimages

לפי החוק במולדתו של החלוץ הלוהט של התרנגולים, הוא חייב לשרת לפחות 21 בצבא המקומי, דבר שעלול לפגוע קשות בקריירה שלו. המועדון והשחקן מנסים להגיע להסכם עם הרשויות בדרום קוריאה

(גודל טקסט)
יונג-מין סון הוא האיש הנכון בזמן הנכון עבור טוטנהאם. הוא נמצא בכושר שיא וכבש בהפסד 2:1 ליובנטוס בליגת האלופות וצמד בניצחון 1:4 על בורנמות', עדיף לפי פרשנים מסוימים על אלכסיס סאנצ'ס והיכולת הזאת מגיעה בחלק הכי חשוב של העונה, במיוחד כשהספרס חוששים לאבד את הארי קיין ליותר מחודש בגלל הפציעה בקרסול שעדיין לא נבדק. ולמרות הכל, החלום להיקטע בגלל הצבא הדרום קוריאני.


הבדיקה לקיין עדיין לא התקיימה כדי להוריד את הנפיחות בקרסול שלו. מאוריסיו פוצ'טינו מאושר שסון רושם את היכולת הכי טובה שלו בליגה מאז הגיע לקבוצה ופרשנים טוענים שהוא אפילו טוב מאלכסיס סאנצ'ס, אבל החלום יכול להיקטע אם בדרום קוריאה יקראו לחלוץ לשרת בצבא. כך פרסם ה"סאן" בכתבה גדולה על הלהיט החדש של הליגה.



לפי החוק בדרום קוריאה, כל צעיר חייב לשרת בצבא גם אם הוא ספורטאי מוכשר, אבל סון בן ה-25 מנסה לדחות ככל האפשר את גיוסו. החוק שקיים במדינה מאז 1957 דורש ממנו לשרת לפחות 21 חודשים ובעבר ספורטאים מפורסמים נאלצו לעשות זאת על חשבון הקריירה שלהם. לפי "הסאן", גם התרנגולים וגם סון עושים הכל להגיע להסכם עם הרשויות במולדתו של החלוץ המוכשר כדי לדחות את הגיוס.


הממשלה הסכימה להקל בחוק רק במקרים שספורטאי זוכה במדליה אולימפית או במשחקי עמי אסיה. סון צפוי לשחק עם נבחרת דרום קוריאה במונדיאל הקרוב ומיד לאחר מכן באוגוסט ייתכן שישתף במשחקי עמי אסיה. אם יזכה בטורניר ייתכן שגיוסו יתבטל, אבל התרנגולים ייאלצו לקלוט אותו חזרה לאימונים מאוחר מאוד והוא יחמיץ את פתיחת העונה. בנוסף, החלוץ לא יקבל מנוחה בתום העונה ומאמנו בנבחרת דרום קוריאה, שין טי-יאנג, הביע חשש שיסבול מתשישות בעקבות עומס המשחקים שלו כעת.


 

몸이 정말 안좋았던 촬영날… 건강이 쵝오~ 다들 아프지마세요 컨디션이 안좋으니 얼굴도 퉁퉁붓고, 피부도 다 뒤집어지고… #촬영날#컨디션마이너스#최악#건강합시다#아프지맙시다#yoosoyoung#yousoyoung#selfie#instaself#selfination#f4f#follow#instadaily

A post shared by 유 소 영 Yoo(You), So-Young (@ssossolovely) on



התרנגולים שילמו 25 מיליון ליש"ט על סון ללברקוזן, ואפשר להגיד שהוא מצדיק כל סנט. הוא לא רק סגן מלך השערים של הקבוצה עם 12 שערי ליגה (בדיוק חצי מהארי קיין), ומלבד ההיבט המקצועי, העובדה שהוא הספורטאי הפופולארי בארצו מוביל לחוזי ענק לטוטנהאם עם חברות דרום קוריאניות כמו ענקית האלקטרוניקה LG וחברת הצמיגים "קומה" הדרום קוריאניות. החלוץ חובב נשים ידוע ויצא בעיקר עם כוכבות פופ מארצו ובראשן באנג מין הא כוכבת להקת הפופ הקוריאנית "גירלז דיי" ויו סון יאנג, שחקנית ידועה, שהייתה גדולה ממנו בשש שנים. הכוכב אוהב להסתיר את חיי החברה שלו ולא מספק מידע ברשתות החברתיות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי