רק רשת: בן ידר קיבל זימון לצרפת אחרי הצמד מול יונייטד

וויסאם בן ידר
וויסאם בן ידר | AFP

חלוץ סביליה הגיב: "אין מלים לתאר את האושר". גם תובאן בפנים ולאפורט בחוץ לקראת המשחקים מול קולומביה ורוסיה. וגם: ישראל עלתה ארבעה שלבים למקום ה-94, יוז מונה למאמן סאות'המפטון ודקל קינן שוב הקפטן

קבוצות: סאות'המפטון
(גודל טקסט)
22:00: קפטן בנשמה
כנראה שדקל קינן הפגין את כישורי המנהיגות שלו בתקופה הקצרה שלו בארה"ב כי סינסינטי הודיעה הערב (חמישי) שאקס מכבי חיפה מונה לקפטן הקבוצה. המאמן קוך החמיא לישראלי: "הוא זכה לכבוד מכל השחקנים בסגל בזכות מעשיו. יש לו את כל מה שצריך על מנת להוביל את הקבוצה. מדובר באיש של עבודה קשה ויש לו נכונות לעבוד בצוות. הוא מנוסה ויש לנו מזל שהוא הקפטן שלנו".




The man who will wear the #FCCincy armband in 2018: @DekelKeinan.

➡️ https://t.co/5vL8teBSI9#JoinTheMarchpic.twitter.com/ULOayEFReB

— FC Cincinnati (@fccincinnati) March 15, 2018


17:15: סטף קרי VS הארלם גלובטרוטרס
לכבוד יום הולדתו ה-30, בירכו אותו חבריו מקבוצת הלהטוטנים של הגלובטרוטס, כשהעלו לחשבון האינסטגרם שלהם סרטון ובו הוא מתחרה מול כמה מחברי הקבוצה במומחיות שלהם עצמם. "האם יש שחקן NBA יותר דומה לנו ממנו?" כתבו.


 

Is there an NBA player that is more Globetrotter-like than Steph Curry? Happy Birthday @stephencurry30!

A post shared by Harlem Globetrotters (@harlemglobetrotters) on



16:06: בן ידר הוזמן לסגל צרפת, גם לוקאס הרננדס, קימבפה וטוביאן בפנים
דידייה דשאו פרסם את סגל נבחרת צרפת לצמד המשחקים בהמשך החודש נגד קולומביה ב-23 במארס בסטאד דה פראנס, וב-27 בסט. פטרסבורג נגד רוסיה. הזימון הבולט הוא של ויאסם בן ידר, חלוץ סביליה שכבש ביום שלישי צמד באולד טראפורד (1:2) והדיח את מנצ'סטר יונייטד מליגת האלופות. "תודה רבה על האושר הזה, אין מילים לתאר אותו כולם יודעים כמה עבדתי קשה כדי שהיום הזה יגיע. עוד זומנו שלושה בלמים היישר מהנבחרת הצעירה:  לוקאס הרננדס (אתלטיקו מדריד), פרסנל קימבפה (פ.ס.ז') ובנז'מן פבאר (שטוטגרט). גם פלוריאן תובאן חלוץ מארסיי בסגל, בעוד אמריק לאפורט, שעבר מאתלטיק בילבאו היישר להרכב של מנצ'סטר סיטי לא זומן.


France squad to face Colombia / Russia

Wissam Ben Yedder and Lucas Hernandez called up – Florian Thauvin also there. pic.twitter.com/OkvATpRjTY

— Mohammed Ali (@mohammedali_93) March 15, 2018

14:13: מכבי חיפה רכשה אוהדים ברמת ישי
מכבי חיפה ביקרה הבוקר (חמישי) בחטיבת הביניים "היובל" ברמת ישי, במסגרת מיזם "כדורסל למען הקהילה" של מפעל הפיס ומנהלת הליגה. הירוקים פתחו את משחק הראווה מול נבחרת התלמידים עם רועי הובר, דגן יבזורי, ווילי וורקמן, עוז בלייזר ודניאל קופרברג. הרכז בן ה-20 גל ברוך גנב את ההצגה כאשר קלע משלושת רבעי מגרש עם הבאזר וקבע את התוצאה הסופית, 36:44 למכבי חיפה.


הירוקים הבטיחו לתלמידים 30 כרטיסים למשחק הבית הקרוב ברוממה אם יגיעו ל-35 נקודות, ובעזרת בלייזר שחיזק אותם במחצית השנייה הם עמדו במשימה ממש בדקה האחרונה. גל ברוך זכה גם בתחרות השלשות ביחד עם התלמיד עומרי שריד, בעוד נוגה ג'וערי ממחלקת הנוער של הפועל עמק יזרעאל נבחרה לשחקנית המצטיינת וקיבלה גופיה חתומה על ידי כל השחקנים מבלייזר.



קופרברג. מלהטט. הנערים קלעו 36 נקודות וזכו ל-30 כרטיסים למשחק בית ברוממה (עודד קרני, מנהלת הליגה)


"רמת ישי קרובה לליבי כמי שצמח באזור", סיכם המאמן עופר רחימי, "מקווה שמכבי חיפה הרוויחה עוד כמה אוהדים שיבואו לרוממה ויעודדו אותנו". הקפטן בלייזר: "תמיד כיף להגיע לביקורים האלו ולקבל אנרגיות מהקהל שבא לראות אותנו". יו"ר המועצה, מר עופר בן אליעזר: "רמת ישי החליטה להשתמש בשבוע החינוך כפלטפורמה נגד נושא 'השיימינג'. קראנו לזה 'מסתכלים לשיימינג בעיניים – לוקחים אחריות על המילים'. הספורט הוא במה טובה מאוד כדי לעשות את זה, על ידי חיבור קהלים שונים ממקומות שונים ותפיסות שונות לשפה משותפת".



12:20: ישראל עלתה ארבעה שלבים בדירוג פיפ"א

למרות שלא שיחקה בחודשים האחרונים, נבחרת ישראל עלתה ארבעה שלבים בדירוג פיפ"א שפורסם היום מ-98 ל-94 ותפגוש בשבת הבאה את רומניה שמדורגת במקום ה-36.

בעשירייה הראשונה חל שינוי אחד כשפולין עלתה מהמקום השביעי לשישי אותו היא חולקת עם ספרד. דירוג העשירייה: גרמניה, ברזיל, פורטוגל, ארגנטינה, בלגיה, פולין וספרד, שווייץ, צרפת וצ'ילה.





11:15: שחקן בייסבול נזרק מהקבוצה לאחר שהכה את חברתו
דאנרי ואסקס, לשעבר שחקן "יוסטון אסטרוס" מליגת הבייסבול הבכירה, נזרק מקבוצתו "קורפוס כריסטי הוקס" לאחר סרטון מזעזע בו הוא נראה מכה את בת זוגו באופן ברוטאלי. החקירה כלפי הוונצואלי נמשכת מאז 2016.


Watch MLB Player Danry Vasquez VICIOUSLY Beat GF On Surveillance Camera pic.twitter.com/IA1PEk4cL9

— TopTopics (@toptopicsnet) March 15, 2018


Baseball Player Cut Following Release of Video of Domestic Violence Incident
https://t.co/ZfX3Y6ZTlG

— TopTopics (@toptopicsnet) March 15, 2018


11:00: ניימאר במחווה לסטיבן הוקינג
לאחר פטירתו של הפיזיקאי המפורסם אתמול, ניימאר בחר לזכור אותו בדרך מקורית. הברזיאלי העלה תמונה לחשבון באינסטגרם שלו על כיסא גלגלים, בו הוא כמובן מחלים מהפציעה, בתוספת ציטוט "תמיד צריך שתהיה לך גישה חיובית לגבי המצב בו אתה נמצא – סטיבן הוקינג"


 

Você tem que ter uma atitude positiva e tirar o melhor da situação na qual se encontra. Stephen Hawking

A post shared by Nj neymarjr (@neymarjr) on



09:40: ושחקן המשחק הוא… חתול?

החתול שפלש לכר הדשא באיסטנבול בניצחון של באיירן על בשיקטאש 1:3 נבחר ל"שחקן המשחק" בטוויטר של באיירן מינכן על ידי הצבעת אוהדים. 64 אחוד העדיפו אותו על תומאס מולר, טיאגו וסנדרו ואגנר.


Who was your #BJKFCB Man of the Match?

— FC Bayern English (@FCBayernEN) 14 במרץ 2018



You have spoken. #MeowSanMeow#BJKFCBpic.twitter.com/M07oMKVof9

— FC Bayern English (@FCBayernEN) 14 במרץ 2018


09:35: קוסטה עוקץ את מאמן צ'לסי
דייגו קוסטה, אותו גירש אנטוניו קונטה מצ'לסי כששלח לו מסרון שיחפש קבוצה אחרת, ניצל אתמול את המשחק של ברצלונה נגד צ'לסי לסגור חשבון עם האיטלקי. הוא העלה בסטורי שלו את הרכב צ'לסי למשחק, אבל עקץ את המנג'ר האיטלקי כשהשמיט את שם המאמן. עקיצה קטנה, אבל הכוונה ברורה.


Watching #FCB versus #CFC at home, former Chelsea star Diego Costa has been having a bit of fun.

Which name is missing from this graphic? #ChampionsLeague

⚽️ pic.twitter.com/Q5swUuGmPV

— Omnisport (@OmnisportNews) 14 במרץ 2018


08:35: מארק יוז מונה למאמן סאות'המפטון
ימים ספורים לאחר פיטוריו של מאוריסיו פלגרינו, סאות'המפטון הודיעה על מינויו של מארק יוז בן ה-54 למאמן עד סיום העונה. המטרה המיידית תהיה להרחיק את הקדושים (מקום 17 בפרמייר-ליג) ממאבקי הירידה.



Watch as Mark Hughes speaks for the first time after being named the new #SaintsFC First Team Manager until the end of the season: https://t.co/RkOTiAiZPM

— Southampton FC (@SouthamptonFC) March 14, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי