צפו בתקצירים: טוטנהאם ומנצ'סטר יונייטד עלו לחצי הגמר

רומלו לוקאקו חוגג
רומלו לוקאקו חוגג | AFP

התרנגולים הביסו 0:3 את סוונזי גם ללא קיין הפצוע, השדים האדומים התאוששו מההדחה מליגת האלופות עם 0:2 מינימלי על ברייטון משערים של לוקאקו ומאטיץ'. כיאל השלים 90 דקות, חמד שוב לא היה בסגל

(גודל טקסט)
במקביל למשחקים שמתקיימים הערב (שבת) במסגרת המחזור ה-31 של הפרמיירליג, נערכים שני מפגשים במסגרת רבע גמר הגביע האנגלי. במשחק הראשון טוטנהאם גברה על סוונזי 0:3 והיא העולה הראשונה לחצי הגמר. מאוחר יותר מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:2 את ברייטון. מחר: וויגאן נגד סאות'המפטון ולסטר סיטי מול צ'לסי.


סוונזי – טוטנהאם 3:0 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
התרנגולים התגברו על פציעתו של הארי קיין ועל ההדחה המאכזבת מליגת האלופות וטיילו לחצי הגמר בפעם השנייה ברציפות וה-21 בסך הכל. אריקסן סובב כבר נפלא לרשת כבר בדקה ה-11 ואריק לאמלה הכפיל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה כשבעט מקצה הרחבה לרשת. שער של סון, שפתח על חשבונו של קיין הפצוע, נפסל בזכות מצלמות הטלוויזיה. בדקה ה-67 אריקסן המצוין השלים צמד וקבע את תוצאת המשחק לאחר בישול של לוקאס מורה.


מנצ'סטר יונייטד – ברייטון 0:2
ארבעה ימים לאחר ההדחה המביכה בשמינית גמר ליגת האלופות, מנצ'סטר יונייטד חזרה למסלול. חזרה למסלול אצל ז'וזה מוריניו פירושה – 0:2 מינימלי על ברייטון ברבע גמר הגביע האנגלי. רומלו לוקאקו כבש בדקה ה-37 את השער היחיד במשחק והגיע ל-23 שערים בכל המסגרות. נמניה מאטיץ' הכפיל בנגיחה מקרן שש דקות לסיום. בירם כיאל פתח בהרכב השחפים והשלים 90 דקות, תומר חמד לא נכלל בסגל של כריס יוטון אפילו במפעל המשני.



FULL-TIME: A professional performance sees us safely into the @EmiratesFACup semi-finals! pic.twitter.com/6FRNGaeuY7

— Tottenham Hotspur (@SpursOfficial) March 17, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי