צפו בתקציר: רביעייה אדירה לסלאח, 0:5 לליברפול על ווטפורד

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | AFP

הכוכב המצרי השתחרר מהשמירה של יאנג ומנצ'סטר יונייטד והתפוצץ מול הצרעות, פירמינו הוסיף. קלופ עלה זמנית למקום השלישי. אברטון ניצחה, ברומיץ' עם הפסד שמיני ברציפות, פאלאס עלתה מעל הקו האדום

(גודל טקסט)
במקביל למשחקי רבע גמר הגביע האנגלי, המחזור ה-31 בפרמיירליג יצא הערב (שבת) לדרך עם שלושה משחקים. בורנמות' גברה על ווסט ברומיץ' 1:2, האדרספילד נכנעה בביתה 2:0 מול קריסל פאלאס ואברטון השיגה 1:2 בחוץ מול סטוק בזכות צמד של טוסן. במשחק המאוחר מוחמד סלאח התפוצץ עם רביעייה והוביל את ליברפול ל-0:5 מטורף על ווטפורד.


ליברפול – ווטפורד 0:5

קצת יותר מ-24 שעות אחרי שהתבשרו על המפגש הלוהט מול מנצ'סטר סיטי ברבע גמר ליגת האלופות, המייטי רדס חזרו לנצח בליגה לאחר ההפסד המאכזב למנצ'סטר יונייטד במחזור שעבר ועלו באופן זמני למקום השלישי בטבלה כשהם עוקפים את טוטנהאם (משחק חסר). מוחמד סלאח כאילו השתחרר סוף סוף מהשמירה ההדוקה של אשלי יאנג והתפוצץ עם רביעייה ענקית (4, 43, 77, 85). רוברטו פירמינו הוסיף בתווך עוד אחד (50). הצרעות עם הפסד שני ברציפות.


בורנמות' – ווסט ברומיץ' 1:2
בורנמות' עשתה מהפך וניצחה 1:2, הבאגיס בדרך לצ'מפיונשיפ. האורחים הגיעו למשחק עם הגב לקיר כשהם מדורגים אחרונים, אבל נראו מעודדים בויטאליטי סטדיום כשג'יי רודריגס כבש בדקה ה-49 את שערו השלישי בארבעה משחקים. אלן פארדיו ראה לצערו את ג'ורדן אייב שהגיע בעונה שעברה לבורנמות' מליברפול והשווה בדקה ה-77 ואז ג'וניור סטניסלס כבש את שער הניצחון בדקה ה-89 בבעיטה חופשית. הפסד שמיני רצוף לפארדיו.


האדרספילד – קריסטל פאלאס 2:0
פאלאס היתה ערב המחזור שוב מתחת לקו האדום אחרי מכת פציעות קשה. ג'יימס טומקינס כבש לקבוצה של רוי הודג'סון בדקה ה-22 אחרי שכדור קרן של יוהאן קבאיי יצר עירבוביה וטומקינס בעט מקרוב. 0:1 לאורחים. במחצית שנייה אנדי טאונסנד הוכשל ברחבה על ידי יורגנסן ופאלאס זכתה לפנדל שביעי ולוקה מיליבוייביץ' קבע 0:2 בדקה ה-67 אחרי שהבקיע בפנדל שישי העונה, יותר מכל שחקן אחר. פאלאס זינקה מעל הקו האדום למקום ה-16.


מוחמד סלאח (AFP)
מוחמד סלאח (AFP)


סטוק – אברטון 2:1
סאם אלרדייס הוכיח שהרכש של חלוץ בשיקטאש ג'נק טוסון היה הימור מוצלח אחרי שכבש צמד וכנראה שסטוק גם היא בדרך לצ'מפיונשיפ. המשחק היה סוער מכל הבחינות ונערך תוך סופת שלג כאשר לעתים אי אפשר היה לראות בכלל את הכדור. סטוק שיחקה החל מהדקה ה-30 בעשרה שחקנים אחרי שצ'רלי אדם הורחק לאחר כניסה בווין רוני. ג'נק טוסון העלה ל-0:1 בדקה ה-69 למרות שהיה בספק עמדת נבדל. אריק צ'ופו-מוטינג שנכנס רק בדקה ה-72 השווה בדקה ה-78 אחרי בישול של ג'ו אלן, אבל מתח את המפשעה ונאלץ לצאת אחרי שכבש את שערו החמישי העונה. 1:1. טוסון אמר את המילה האחרונה עם שער ניצחון בנגיחה בדקה ה-84.


Come on Palace!

[0-2] #HUDCRYpic.twitter.com/7zI8tlF96d

— Crystal Palace F.C. (@CPFC) March 17, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי