שואו עשוי להתלונן על מוריניו בפני הנהלת מנצ'סטר יונייטד

לוק שואו
לוק שואו | Gettyimages

לפי דיילי מייל, למגן האנגלי שהפך לקורבן החדש-ישן של המנג'ר הפורטוגלי, נמאס מההתעללות, והוא שוקל לפנות למנכ"ל אד וודוורד. צ'לסי וארסנל הוזכרו כמועמדות לצרפו

(גודל טקסט)

מגן מנצ'סטר יונייטד לוק שואו הפך לאחרונה לקורבן החדש-ישן של ז'וזה מוריניו, שרוצה להיפטר ממנו, והוא מצידו לא מוכן לשתוק. לפי "דיילי מירור", המגן האנגלי מרגיש שהמנג'ר מייבש אותו על הספסל והוא שוקל להתלונן למנכ"ל הקבוצה אד וודוורד. הוא הוחלף במחצית בניצחון 0:2 של על ברייטון בגביע האנגלי, ואחרי המשחק הפורטוגלי טען שהחילוף בוצע בגלל שלא ביצע את ההוראות הטקטיות שלו. "החלפתי את שואו כי רציתי להגן טוב יותר", אמר אז המנג'ר. "רציתי יותר אישיות בקבוצה בגלל שהרבה פעמים הרגשתי שנמניה מאטיץ' מבודד. סובבו אותו שחקנים חסרי אישיות, חסרי קלאסה וחסרי רצון לנצח".

זו לא הפעם הראשונה בה מוריניו מתלונן על יכולותיו של המגן השמאלי שנרכש ב-2014/15 מסאות'המפטון כאחד הכשרונות הגדולים בליגה. אחרי שהקבוצה הפסידה בעונה שעברה לווטפורד 3:1 במחזור החמישי, עבר הפורטוגלי למתקפה קשה על שואו, שעלה 33 מיליון ליש"ט: "הוא צריך לשחק עם השכל שלי והפיזיות שלו ואז יצליח". הוא האשים אותו בכך שלא מילא הוראות וגרם לשער השני, ולכן החליף אותו במשחק החוץ נגד הצרעות.

באפריל 2017 בעונה שעברה יונייטד סיימה בתיקו 1:1 נגד סוונזי ושואו ביקש לרדת מכר הדשא בגלל פציעה, אבל מוריניו עקץ אותו אחרי המשחק: "הייתה לו כנראה פציעה קשה אם הוא נאלץ לרדת מכר הדשא כל כך מוקדם".


שואו. בדרך ללונדון? (Gettyimages)

שואו סבור שמוריניו מתעלל בו, אבל לשמחתו לפי פרסומים בתקשורת הבריטית היום צ'לסי וארסנל רוצות לרכוש אותו והפורטוגלי ישמח להיפטר ממנו. "דיילי מייל" כתב שהבלוז אותם אוהד המגן האנגלי עומדים בראש רשמית המתעניינים ומוריניו דחף את שואו להרגשת יאוש בקבוצתו הנוכחית. צ'לסי רצתה לרכוש אותו ב-2014, אבל הפסידה במירוץ ליונייטד. גם מנצ'סטר סיטי, אברטון וטוטנהאם עשויות להיות מעוניינות בשחקן שנחשב לבעל פוטנציאל, אבל הטיפול של מוריניו בו לא עזר לו לצבור ביטחון בשנתיים האחרונות, בהן סבל גם מפציעות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי