הארי קיין עשוי לחזור למגרשים כבר במשחק הקרוב נגד צ'לסי

הארי קיין
הארי קיין | דני מרון

בשורות טובות לאוהדי טוטנהאם: החלוץ המצטיין, שפציעתו הדאיגה את הקבוצה ואת נבחרת אנגליה, מתאושש במהירות וייתכן שיופיע כבר בראשון הקרוב. פוצ'טינו: "ההתקדמות שלו פנטסטית". קונטה: "טוטנהאם היא לא רק קיין"

(גודל טקסט)
חלוץ טוטנהאם הארי קיין עשוי לחזור במפתיע למגרש כבר ביום ראשון, למשחק נגד צ'לסי בסטמפורד ברידג' (18:00, שידור ישיר בספורט1). אם לא ישחק ייתכן שיישב לפחות על הספסל, וזו כבר התפתחות מדהימה ומרגשת עבור אוהדי נבחרת אנגליה וטוטנהאם, שחששו רק לפני כמה שבועות שהוא אפילו יחמיץ את המונדיאל בעקבות הפציעה שלו נגד בורנמות' בניצחון של התרנגולים 1:4 ב-11 במארס. הוא נפצע בקרסול בפעם השלישית בקריירה שלו ולפני עונה נעדר חודש מהמגרשים, אבל השנה היה חשש שהוא יחזור רק כמה ימים לפני המונדיאל ולא יוכל להיות כשיר לגביע העולמי. אם הוא יחזור ביום ראשון פירוש הדבר הוא שזו תהיה פציעה של פחות מחודש.


יומיים לפני המשחק של אנגליה נגד איטליה, שהסתיים ב-1:1, נראה קיין במחנה הנבחרת האנגלית משוחח עם המאמן גארת' סאות'גייט במהלך האימון ללא קביים או הרגל המיוחדת שהותקנה לו במהלך תהליך ההבראה. כבר אז דובר שיש אופטימיות שהוא יחזור מהר יותר ממה שציפו. טוטנהאם בדרך כלל לא מדווחת בצורה חד משמעית על הפציעות של שחקניה אלא באופן מעורפל למדי. ההערכה הראשונית היתה כנראה חמורה יותר ממה שציפו לה.


מנג'ר טוטנהאם מאורסיו פוצ'טינו קיים מסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד צ'לסי בסטמפורד ברידג', משחק המכונה "הקרב על המקום הרביעי ועל הכרטיס לליגת האלופות" ונשאל על קיין. באופן מפתיע הוא נשמע אופטימי ואפילו לא שלל שקיין יהיה כשיר למשחק. הוא אמר: "אנחנו צריכים לאבחן אותו. מצבו מאוד חיובי והוא מתקדם יפה מאוד. מצבו משתפר מדי יום. נצטרך לאבחן אותו בימים הבאים וקשה מאוד לומר כעת כן או לא לגבי כשירותו למשחק נגד צ'לסי. במקרה הכי גרוע יהיה כשיר בסוף השבוע הבא, אבל הכי חשוב שאנחנו מאוד חיוביים לגבי ההתאוששות שלו והוא פשוט מצליח פנטסטי ולכן גם אנחנו מאושרים". הארגנטינאי המשיך לחייך כשאמר: "אחרי המשחק נגד בורנמות' כולנו חששנו שהוא יהיה בחוץ לתקופה ארוכה, אבל התוצאה כעת פנטסטית".


צ'לסי, שנמצאת במקום החמישי בטבלה, חייבת לנצח במשחק הזה כדי לצמצם את הפער מטוטנהאם הרביעית לשתי נקודות. גם מנג'ר צ'לסי אנטוניו קונטה דיבר, ואמר שאלברו מוראטה יהיה כשיר למשחק. "הוא עבד טוב מאוד בתקופה הזאת וכעת הוא כשיר במאה אחוז. הוא נאלץ לעבוד קשה מאוד בשל כאבי גב מהם סבל במשך חודש. הוא מוכן לסוף העונה החשובה שיש לנו ולדעתי יהיה מוכן למונדיאל". מוראטה לא נכלל בסגל של ספרד למשחקי ההכנה האחרונים.


Harry Kane pictured without his leg brace at Hotspur Way today #COYSpic.twitter.com/ET7qKWziCl

— Talking THFC (@TalkingTHFC) 25 במרץ 2018


קונטה נשאל גם על הארי קיין, ובוודאי שהוא הביע תקווה שלא יהיה כשיר למשחק, אבל אמר: "מדובר באחד החלוצים הכי טובים בעולם. ברור שאם יש לכך שחקן שכובש כל עונה 30 שערים ואתה לא יכול לשחק איתו אתה תרגיש את זה, אבל טוטנהאם היא לא רק קיין. יש להם שחקנים כשרוניים וטובים חוץ ממנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי