צפו: 0:2 ליונייטד על סוונזי, סלאח השלים מהפך על פאלאס

לוקאקו סאנצ'ס מנצ'סטר יונייטד סוונסי
לוקאקו סאנצ'ס מנצ'סטר יונייטד סוונסי | AFP

בין כל הפרשיות והכותרות, קבוצתו של מוריניו שלטה לחלוטין במשחק והשיגה ניצחון ליגה רביעי ברציפות. ברייטון הפסידה ללסטר, ווסטהאם ניצחה. צפו גם במצרי הלוהט מעניק לליברפול 1:2 חשוב בלונדון

(גודל טקסט)

לא מעט פרשיות נדבקו אל מאמן יונייטד ז'וזה מוריניו בזמן האחרון, אבל בליגה זה הולך לא רע וקבוצתו שמרה על המקום השני אחרי ניצחון קל ושקט 0:2 על סוונזי החלשה. פול פוגבה פתח בהרכב והיה טוב. לוקאקו כבש כבר בדקה הרביעית את שערו המאה בפרמייר ליג מבישול של אלכסיס סאנצ'ס, שכבש בעצמו את שערו השני ביונייטד בדקה ה-20.

האורחים הגיעו רק למצב אחד ממשי, נראו רע מאוד ולא היה ספק לאורך כל 90 הדקות שיונייטד תשאיר את כל הנקודות בבית. ניצחון ליגה רביעי ברציפות למוריניו שיפגוש במחזור הבא את היריבה העירונית שבסיטואציה מסוימת יכולה לזכות באליפות דווקא בדרבי הלוהט.

מהלך המשחק:
דקה 1: המשחק יוצא לדרך בסטמפורד ברידג'.

דקה 4: 0:1 ליונייטד! המארחת פתחה את המשחק מצוין ושולטת בכדור. סאנצ'ז העביר כדור מצוין ללוקאקו, שהצליח להשתחרר ולבעוט לרשת הגבוהה – 0:1 מהיר למקומיים. שערו ה-100 של הבלגי בפרמייר ליג.

לוקאקו. שערו ה-100 בפרמייר ליג (AFP)
לוקאקו. שערו ה-100 בפרמייר ליג (AFP)

דקה 11: גם אחרי השער יונייטד ממשיכה לשלוט במשחק ולחפש את השני. לוקאקו מקבל כדור עומק מצוין מלינגארד ובועט שטוח לידיים של שוער סוונזי פביאנסקי.

דקה 20: 0:2 ליונייטד! סוונזי לא במשחק. ג'סי לינגארד מעביר עוד כדור עומק מעולה, הפעם לסאנצ'ס שממרכז הרחבה בועט חזק מתחת לגופו של פביאנסקי. מוריניו מחייך.

דקה 31: דאבל פס יפה בין לוקאקו ללינגארד השאיר את האחרון חופשי על קו 16 המטרים והוא בעט כדור שעבר ליד הקורה.

דקה 55: לוקאקו נגח לרוחב השער, סאנצ'ס המשיך משלושה מטרים מעל הרשת.

דקה 59: ברוכה הבאה למשחק סוונזי. דה חאה בהצלה כפולה מול תמי אברהם.

הפסד כואב לברייטון, ווסטהאם התפוצצה, ברנלי מתקרבת לאירופה
ברייטון – לסטר (2:0) – בירם כיאל פתח בהרכב וספג כרטיס צהוב בדקה ה-66, לפני שהוחלף בדקה ה-84. תומר חמד ישב על הספסל. המקומיים פספסו הזדמנות גדולה כשמארי החמיץ פנדל בדקה ה-78, האורחים התעוררו וכבשו מנגיחה של איבורה. בדקה ה-87 נשארה לסטר בעשרה שחקנים לאחר שאנדידי ספג כרטיס צהוב שני, אבל דווקא לסטר הייתה זו שכבשה פעם נוספת כש-וארדי דחק מקרוב בדקה השישית של תוספת הזמן. מכה כואבת לברייטון שנמצאת רק שש נקודות מהקו האדום, לסטר חמש נקודות מארסנל שבמקום השישי ונותן כרטיס לליגת אירופה בעונה הבאה.

ווסטהאם – סאות'המפטון (0:3) – ערב המחזור שתי נקודות הפרידו בין הקבוצות שנלחמות על החיים בליגה הבכירה. מחצית ראשונה מצוינת של ווסטהאם בה היא כבשה את כל השערים נתנה לה מקדמה חשובה לקראת המשך המאבקים. מריו כבש ראשון (13), ארנאוטוביץ' השלים צמד (17, 45+4).

ווסט ברומיץ' – ברנלי (2:1) – הפתעת העונה בפרמייר ליג, ברנלי, ממשיכה בניסיון שלה להשיג כרטיס לאירופה וניצחה את נועלת הטבלה. בארנס (22) ו-ווד (73) כבשו, רונדון צימק (83).. ווסט ברומיץ' בדרך הבטוחה לצ'מפיונשיפ.


קריסטל פאלאס – ליברפול 2:1 (לחצו כאן צפייה בתקציר)

המחזור נפתח עם משחק דרמטי בין קריסטל פאלאס וליברפול באצטדיון סלהרסט פארק. האורחים שומרים על המקום השלישי.

דווקא המאחרים פתחו את המשחק טוב יותר כשעלו ליתרון כבר בדקה ה-13. שוערה של ליברפול, לוריס קריוס, הכשיל את זאהא על סף הרחבה ולוקה מיליבוייביץ' שלח את הפנדל פנימה. ליברפול נראתה לא טוב במחצית הראשונה והתוצאה נשמרה עד לסיומה.

למחצית השנייה עלו האורחים אחרת לגמרי. מאנה קיבל כדור נהדר מג'יימס מילנר ודחק את השיוויון מ-4 מטרים בדקה ה-49. קלופ שלח למגרש את כל הכלים שלו, פאלאס התגוננה ככל יכולתה, אבל מול מוחמד סלאח של העונה זה לא מספיק. בדקה ה-84 המצרי המצוין מצא את עצמו לבד ברחבה וכבש את שערו ה-29 העונה.

מוחמד סלאח. מלך השערים של הפרמייר ליג (AFP)
מוחמד סלאח. מלך השערים של הפרמייר ליג (AFP)


תוצאות נוספות

ניוקאסל – האדרספילד (0:1) 
ווטפורד – בורנמות' (2:2)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי