צפו בתקציר: סיטי ניצחה 1:3 ויכולה לזכות בתואר במחזור הבא

סטרלינג מנצ'סטר סיטי אברטון
סטרלינג מנצ'סטר סיטי אברטון | AFP

כמעט בלי להתאמץ מול אברטון, לירוי סאנה כבש כבר בדקה הרביעית, ז'סוס (12) וסטרלינג (38) הוסיפו ובולאסי (63) רק צימק. פפ יכול לזכות באליפות בשבת הבאה מול היריבה העירונית בבית

(גודל טקסט)

84%. זה המספר המפחיד של נתוני החזקת הכדור של מנצ'סטר סיטי. הקבוצה התארחה הערב (שבת) אצל אברטון בגודיסון פארק במסגרת המחזור ה-32 של הפרמייר ליג ומהרגע הראשון היה ברור שהיא תיקח את כל שלוש הנקודות. סאנה כבש שער אדיר בדקה הרביעית, ז'סוס הוסיף אחד מהיר משלו בדקה ה-12 וסטרלינג סיים את המחצית הראשונה בשער שקדם לו מהלך קבוצתי יפה (38). המחצית השנייה התנהלה על מי מנוחות ובולאסי צימק (63).

הסיטיזנס השיגו ניצחון ליגה חמישי ברציפות והחזירו את הפער מהמקום השני ל-16 נקודות, אחרי שהיריבה העירונית ניצחה מוקדם יותר את סוונסי (0:2). בשבת הבאה יכולה סיטי להבטיח את האליפות עם ניצחון בדרבי באצטדיון איתיחאד. מדהים. מנגד, אברטון עדיין חולמת על כרטיס לאירופה בעונה הבאה והיא נמצאת שמונה נקודות מהמקום המוביל לשם, אבל זה יהיה לה קשה מאוד.

עוד לפני הדרבי, ביום רביעי יפגשו התכולים את ליברפול במסגרת רבע גמר ליגת האלופות ופפ ינסה להוכיח שמעבר לעובדה שיש לו את הקבוצה הטובה באנגליה, יש לו גם את הקבוצה הטובה באירופה.


מהלך המשחק

דקה 1: המשחק יוצא לדרך באצטדיון גודיסון פארק.

דקה 4: 0:1 למנצ'סטר סיטי! דויד סילבה העביר כדור ללירוי סאנה שבעט מהאויר בעוצמה לרשת. השער התשיעי של הגרמני בליגה.

שחקני סיטי חוגגים. בדרך לאליפות (AFP)
שחקני סיטי חוגגים. בדרך לאליפות (AFP)

דקה 10: בולאסי מאברטון נגח משלושה מטרים מעל השער של אדרסון.

דקה 12: 0:2 למנצ'סטר סיטי! סאנה העביר כדור לדה ברוינה שבנגיעה מהאוויר השאיר את ז'סוס לבד מול השוער וזה שער קל. בישול 15 העונה לבלגי, שער תשיעי לברזילאי.

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים (AFP)
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים (AFP)

דקה 38: 0:3 למנצ'סטר סיטי! משחק מדהים ומהלך נפלא של סיטי. סילבה רץ באגף שמאל, הרים את הראש והעביר רוחב מדויק לסטרלינג שכבש את שער הליגה ה-16 שלו. סיטי בדרך הבטוחה לניצחון ולאליפות.

דקה 55: פרננדיניו בעט מ-30 מטר, הכדור פגע בקולמן והטעה את פיקפורד שהדף בקצות האצבעות. מיד לאחר המהלך הזה ווין רוני הוחלף וירד בעצבים לחדר ההלבשה.

דקה 63: 1:3 למנצ'סטר סיטי! סיכוי לקאמבק? בולאסי בעט מחוץ לרחבה, הכדור פגע בשתי הקורות ונכנס.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי