פוגבה: אין בעיה עם מוריניו. תשאלו אותו למה אני משחק פחות

ז'וזה מוריניו עם פול פוגבה
ז'וזה מוריניו עם פול פוגבה | Gettyimages

קשר מנצ'סטר יונייטד התייחס לראשונה לגל השמועות על סכסוך עם "המיוחד": "מכבד את החלטתו, תקופות כאלה יכולות לחזק. מוקדם מדי לדבר על כך שאעזוב"

(גודל טקסט)
פול פוגבה התראיין היום (ראשון) לערוץ הטלוויזיה הצרפתי "טלפוט" והבהיר שאין שום בעיה עם ז'וזה מרויניו, איתו הוא לפי כל הידיעות ברחבי אירופה מסוכסך בשבועות האחרונים.


קשר נבחרת צרפת והשדים האדומים טען כי הוא מחויב למנצ'סטר יונייטד, אחרי שנכתב כי הוא יבקש לעזוב בקיץ, ולמעשה דיבר לראשונה לאחר גל השמועות שהחל בשל ספסוליו הרצופים עד המשחק אתמול מול סוונזי (0:2). רק ביום שישי אמר מוריניו על פוגבה: "תשאלו אותו למה הוא משחק רע".


"אין שום בעיות בינינו. אני לא זה שמחליט על ההרכב", הבהיר פוגבה בנושא. הקשר העביר את הכדור למגרש של מוריניו ואמר באותו סגנון כמו המיוחד: "תשאלו את המנג'ר למה אני משחק פחות, אבל אני מכבד את החלטתו. נכון שזה לא קרה לי בעבר, אבל זה יכול רק לחזק אותי. לפעמים אתה צריך לעבור תקופות כאלה כדי להיות חזק יותר. מוקדם מדי לדבר על עזיבתי את מנצ'סטר יונייטד. המצב יכול להשתנות".

#Téléfoot
Paul Pogba : "Il n'y a pas de prise de tête avec Mourinho". pic.twitter.com/hJNPQBieF5

— Téléfoot (@telefoot_TF1) 1 באפריל 2018

כשנשאל אם ברצונו לשחק עם ליאו מסי, כריסטיאנו רונאלדו וניימאר השיב: "אני לא מחפש לעבור לברצלונה, ריאל מדריד או פאריס סן ז'רמן. בעבר אמרתי שאני חולם לשחק עם שלושת השחקנים האלה, אבל זה לא אומר שאני מתכוון לעבור למועדונים שלהם".


אם הנבחרת הצרפתית מועמדת לזכייה במונדיאל: "מקווה להשאיר מאחורי תקופה לא קלה בליגה ולעזור לצרפת להשיג תהילה בגביע העולם ברוסיה. אומרים שאנחנו מועמדים לזכייה בגביע העולמי ובאמת יש לנו את הפוטנציאל, יש לנו נבחרת גדולה, אבל אנחנו עוד צריכים לעבוד קשה. היו לנו יותר בעיות דווקא נגד נבחרות חלשות יותר, אבל זה לא אומר שבגלל שאנו נבחרת צרפת אז נגיע לכל משחק וננצח בקלות 0:5".



בנבחרת צרפת הדברים הולכים בקלות יותר (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי