גווארדיולה חשף לפני הדרבי: "ראיולה הציע לי את פוגבה"

פול פוגבה
פול פוגבה | AFP

יממה לפני המשחק החם שעשוי להכתיר את מנצ'סטר סיטי לאלופה, המאמן הספרדי הפתיע והשיב למתקפה של הסוכן: "הוא צריך לכבד כלבים". התגובה של קשר מנצ'סטר יונייטד בפנים

(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי יכולה לזכות באליפות אנגליה מחר (שבת) אם תנצח בדרבי את מנצ'סטר יונייטד (19:30, שידור ישיר בספורט1). רגע לפני הקרב הגדול על העיר, פפ גווארדיולה חשף שפול פוגבה, הכוכב של היריבה העירונית, הוצע לו בחודש ינואר על ידו סוכנו מינו ראיולה וחימם את האווירה.


"לפני חודשיים ראיולה הציע לי את פוגבה ומחיטריאן. פול שחקן יוצא מן הכלל", הפתיע פפ. פוגבה כידוע ממעט לשחק במדי השדים האדומים ויחסיו עם ז'וזה מוריניו עלו על שרטון. על פי דבריו של פפ, ייתכן שהקשר הצרפתי חיפש יחד עם סוכנו בית חדש לאור מצבו בקבוצה ומערכת היחסים שלו עם המאמן. מאמן מנצ'סטר סיטי ומינו ראיולה מסוכסכים כבר תקופה ארוכה. הספרדי התייחס לכך: "הוא צריך להגן על שחקניו ולהבין שהוא לא יכול להביא אותם למישהו כמוני, לכלב".


Pep Guardiola has revealed that agent Mino Raiola offered him Paul Pogba and Henrikh Mkhitaryan in January.

"But being a guy who two months ago offered me Mkhitaryan and Pogba to play with us. Why? Why he offer? He was interested in Mhikitaryan and Pogba to play with us?" pic.twitter.com/1nZTB9kGcf

— City Watch (@City_Watch) April 6, 2018


פפ המשיך ועקץ בציניות: "הוא (מינו ראיולה) צריך לכבד כלבים. להשוות אותי לכלב זה דבר רע מאוד. עכשיו אנשים יודעים את האמת עליי – אני אדם רע, פחדן וכלב. מגיע לשחקנים של מינו להתאמן אצל מאמנים טובים הרבה יותר. אבל בעצם הוא גם אמר שאני מאמן טוב". לפני כחודש ראיולה תקף בחריפות את גווארדיולה. הסוכן כינה את מאמן מנצ'סטר סיטי "כלב פחדן" והיום הגיע התגובה המפתיעה של פפ. הסכסוך בין השניים החל עוד בימיו של פפ בברצלונה אז הוא לא הסתדר עם זלאטן איברהימוביץ' שמיוצג על ידי ראיולה.


מינו ראיולה הגיב לדברים: "מעולם לא דיברתי עם פפ. אני מציע שחקנים למנצ'סטר סיטי, לא לפפ גווארדיולה. איזה שחקנים הצעתי להם? אני לא מתכוון לדבר על זה. אני יכול רק להגיד שזה מועדון נהדר". גם פול פוגבה מיהר להתייחס לתקרית ופרסם תמונה שלו עם יד על האוזן. "מה אמרת?", כתב הקשר הצרפתי ברשתות החברתיות.


 

Say what?

A post shared by Paul Labile Pogba (@paulpogba) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי