ונגר רמז שהוא נשאר: "אני לא צריך עוד חלוצים לעונה הבאה"

ונגר
ונגר | Gettimages

מאמן ארסנל דיבר לאחר ה-2:3 על סאות'המפטון: "לא צריך להתחזק בהתקפה, יש לנו כישרונות צעירים. וולבק יוצא מן הכלל". על אובמיאנג: "הוא נראה תשוש". מחטיריאן יחמיץ לפחות את שלושת המשחקים הבאים

(גודל טקסט)
כרגיל בשליש האחרון של הליגה, ארסנל מגלה את עצמה מחדש וגם אם נאלצה להיאבק ניצחה את סאות'המפטון בהרכב חסר 2:3 באמירויות והעמיקה את מצבה הרע של היריבה בתחתית. לפחות בבית התותחנים נמצאים בכושר רצחני. הם כבשו שלושה שערים ויותר בחמישה משחקי בית רצופים בכל המסגרות לראשונה מאז עונת 1958/9 וממוקמים רק שלוש נקודות מאחורי צ'לסי בטבלה.


ארסן ונגר רמז, לאכזבת אוהדי ארסנל, שהוא לא מתכוון ללכת לשום מקום גם בעונה הבאה מאחר ויש לו חוזה לעוד עונה. אחרי המשחק אמר: "אני לא צריך חלוצים חדשים לעונה הבאה. יש לנו קבוצה טובה ולא צריך להתחזק יותר בהתקפה כי יש לנו מספיק חלוצים ויש לנו גם כישרונות צעירים. מה שוולבק עשה יוצא מהכלל", החמיא לחלוץ, שכבש צמד לאחר שבישל לפייר-אמריק אובמיאנג את שער השיוויון. בשבעה משחקים שלו בארסנל כבש וולבק שישה שערים. עוד דווח שהנהלת ארסנל תבחן את העבודה של ונגר בסיום העונה ותחליט אם ימשיך או לא.


ונגר עידכן גם על פציעת הנריק מחיטיריאן ואמר: "יש לו פגיעה ברצועת הברך. הוא לא יהיה כשיר לגומלין נגד צסק"א מוסקבה ויחמיץ גם את ניוקאסל ו-ווסטהאם. אני מאמין שהוא עדיין ישחק העונה". הצרפתי גם נשאל למה החליף את חלוץ גאבון אובמיאנג, שמחזיק בפתיחה הכי טובה של שחקן חדש בארסנל בפרמיירליג ואמר: "הוא לא פצוע, הוא נראה קצת תשוש לקראת הסיום. רציתי לתת לאלכסנדר לאקזט לשחק 20 דקות. בסך הכל אני מרוצה מאוד מהעבודה שלהם".


⚡️ @Aubameyang7 at Arsenal…

7️⃣ games
6️⃣ goals
1️⃣ assist pic.twitter.com/ZKNwe9sERR

— Arsenal FC (@Arsenal) 8 באפריל 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי