אנתוני מרסיאל יבקש לעזוב, גם ראשפורד לא מרוצה ביונייטד

מרקוס ראשפורד ואנתוני מרסיאל
מרקוס ראשפורד ואנתוני מרסיאל | Gettyimages

מאז הגיע אלכסיס סאנצ'ס שני החלוצים מקבלים פחות ופחות דקות. אחד מעובדי המועדון צוטט ב"מירור": "מרקוס כועס על מוריניו, יכול להיות שיילך בקרוב". הצרפתי סירב להארכת החוזה, יובנטוס ואתלטיקו מעוניינות בו

(גודל טקסט)

מרקוס ראשפורד מתחיל לאבד את הסבלנות. לפי הפרסום ב"מירור" האנגלי הבוקר (שלישי), חלוץ מנצ'סטר יונייטד מתוסכל מכך שז'וזה מוריניו הפך אותו לשחקן ספסל. ראשפורד פתח רק בחמישה משחקים מתוך 16 האחרונים של הקבוצה. הוא כעס במיוחד על כך שלא קיבל את חולצת ההרכב הראשון בדרבי האחרון מול מנצ'סטר סיטי, בו ניצחה יונייטד 2:3 ואף שותף רק בשמונה הדקות האחרונות.

ראשפורד אומנם שיחק 43 פעמים במדי יונייטד העונה, רק רומלו לוקאקו שיחק יותר, אבל רק ב-20 משחקים מתוך 43 הוא היה בהרכב. מקור ביונייטד אמר לעיתון: "ראשפורד מאוד כועס על כך שהוא לא מקבל גב מהמנג'ר. אם ז'וזה מוריניו ימשיך עונה הבאה ביונייטד, ייתכן שראשפורד לא יהיה שם".

הבעיה היחידה של ראשפורד היא בואו של אלכסיס סאנצ'ס בינואר. מאז זמן המשחק שלו ירד בצורה דרסטית. ב-12 משחקים מאז הגיע סאנצ'ס, ראשפורד פתח רק בשני משחקים. ז'וזה מוריניו שנשאל על הדקות המעטות שראשפורד שיחק אמר: "אני מנסה לתת לו דקות ככל האפשר. אם תבדקו את ההופעות שלו אצלי בשנתיים האחרונות, הוא בין חמשת השחקנים ששיחקו הכי הרבה".


המספרים מראים שהוא משחק הרבה, אבל בעיקר כמחליף (AFP)

מה שאולי מעודד מעט את ראשפורד אלו נעלי אימון שקיבל במתנה מכריסטיאנו רונאלדו. ראשפורד יכול להרשות לעצמו לרכוש את נעלי האימון של רונאלדו תוצרת נייקי שעולים 145 ליש"ט, אבל CR7 בחר לצ'פר את החלוץ הצעיר המוערך על ידו. הנעליים האדומות נוצרו על ידי נייקי כהואמג' לאימו של השחקן, לאחר שנודע כי היה משחק עם נעליים ומחורר בהם חורים כדי שלבוהן שלו יהיה קל יותר כשהיה נער צעיר. שני החלוצים, ראשפורד ורונאלדו, חתומים בנייקי.

לא רק ראשפורד לא מאושר מהגעתו של סאנצ'ס ליונייטד. על פי דיווחים באירופה, אנתוני מרסיאל רוצה לעזוב וכבר יש לא מעט קבוצות שאורבות לו עם הצעה בשנייה שתתקבל החלטה. בעיתון "RMC sport" נכתב כי מרסיאנו סירב להארכת החוזה שהוצעה לו, שמבטיחה שיישאר בקבוצה בחמש השנים הבאות. בחלקה הראשון של העונה היו לו 11 שערים ו-10 בישולים, אבל מאז שסאנצ'ס חתם בחלון ההעברות בינואר קיבל הצרפתי פחות ופחות דקות משחק.

גם מערכת היחסים של מרסיאל עם מוריניו לא חמה במיוחד, ולמרות שהחוזה הנוכחי שלו אומר שהוא חתום בקבוצה עד קיץ 2019, בסביבתו של השחקן אומרים כי הוא יעשה הכל כדי לעזוב כבר בסיום העונה הנוכחית. על פי העיתון מספר קבוצות באירופה עוקבות מקרוב אחר מצבו, ביניהן יובנטוס, אתלטיקו מדריד וטוטנהאם.

מרסיאל. לא מקבל מספיק דקות לטעמו (Gettyimages)מרסיאל. לא מקבל מספיק דקות לטעמו (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי