ערעורו של הארי קיין התקבל, לחלוץ 25 שערי פרמיירליג

הארי קיין
הארי קיין | AFP

חלוץ טוטנהאם טען שנגע בכדור בשער השני ב-1:2 על סטוק, פנה לוועדה האחראית על שערים בפרמיירליג ובסופו של דבר השער נלקח מאריקסן. המשמעות: רחוק מסלאח ארבעה שערים, המצרי כבר הגיב באמצעות הטוויטר

(גודל טקסט)
ביום שבת התקשתה טוטנהאם בסטוק, אבל בסופו של דבר הצליחה לנצח 1:2 את הפוטרס הודות לצמד של כריסטיאן אריקסן. הערב (רביעי) התכנסו בפרמיירליג לדיון מיוחד לאור בקשתו של חלוץ טוטנהאם הארי קיין, ובסופו של דבר הוחלט להעניק את השער לחלוץ התרנגולים.


בדקה ה-63, דקות ספורות לאחר שדיוף איזן ל-1:1, כדור שהגביה אריקסן לרחבה פספס את ראשו של קיין בסנטימטרים, אבל חדר לרשת של באטלנד. החלוץ כבש וטען שהכדור נגע בכתפו, אך צפייה בהילוכים חוזרים רבים קבעה כי השער מוענק לאריקסן. גם לאחר המשחק הפציר שקיין שהכדור נגע בו ושמדובר בשער שלו והקשר דני נשאל אם הוא חוגג צמד או שער ובישול והשיב שאם קיין טוען שזה שער שלו, אז הוא מאמין.


הערב כאמור ההחלטה התהפכה ונקבע שקיין נגע בכדור ולכן זהו שערו ה-25 העונה – עונה שלישית ברציפות שהוא מגיע ל-25 כיבושים בליגה, אחרי 25 לפני שנתיים ו-29 בעונה שעברה. ב-2014/5 הבקיע 21 פעמים, אולם אז היו גם משחקים בהם לא פתח מסיבות מקצועיות. מי שלא אהב את השינוי הוא מוחמד סלאח, כוכב ליברפול ומלך השערים של הפרמיירליג עם 29 כיבושים שצייץ "וואו, באמת?". הוא לא כתב למה הוא מתכוון, אך זה מובן מאליו. 

Wooooooow really ?

— Mohamed Salah (@22mosalah) April 11, 2018



נגע או לא נגע? הארי קיין בסטוק (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי