גווארדיולה: מי שקרא לנו כישלון לא מבין כלום בכדורגל

פפ גווארדיולה עם ראחים סטרלינג
פפ גווארדיולה עם ראחים סטרלינג | AFP

אחרי ה-1:3 המרשים על טוטנהאם, מאמן סיטי ניסה להסתיר את האכזבה מההדחה מהצ'מפיונס: "לזכות בפרמייר-ליג משמעותי יותר". דיווח: הספרדי רוצה את אמבפה, זאהה ודה ליכט. סוכנו של טורה שוב פתח את הפה. צפו בתקציר

(גודל טקסט)
פפ גווארדיולה התאושש אחרי שלושה הפסדים של מנצ'סטר סיטי בתוך עשרה ימים וכבר התווה לעצמו פילוסופיה חדשה אחרי הניצחון אמש (שבת) 1:3 על טוטנהאם בוומבלי. "לזכות באליפות הפרמייר-ליג משמעותי יותר מאשר ליגת האלופות", אמר הספרדי שכנראה מנסה להסתיר את הכישלון המתמשך שלו במפעל היוקרתי. סיטי זקוקה לניצחון מפתיע של האחרונה בטבלה ווסט ברומיץ' על מנצ'סטר יונייטד (18:00, ספורט1) כדי לזכות כבר היום באליפות.


"אם יש לנו 87 נקודות כשנותרו חמישה מחזורים לסיום זה אומר שעשינו עבודה נפלאה", המשיך פפ. "אנשים שאמרו שמה שקרה בשבוע שעבר היה כישלון מוחלט לא מבינים כלום בכדורגל. ליגת האלופות היא רק שבעה משחקים ואפשר לזכות בה, אבל הליגה המקומית היא משחק כמעט כל שלושה ימים באותו חודש. אני מצטער, אבל היא הרבה יותר חשובה כי היא מסכמת מה הבחורים עשו כל השנה. אחרי כל מה שקרה לנו לבוא לשחק נגד אחת הטובות בליגה עם אחד המנג'רים הטובים ולשחק כמו במחצית הראשונה זה אומר הכל". פפ טען שלא יחזה במשחק של יונייטד נגד הבאגיס. "יש לי משחק גולף. יש לי שלושה ימי חופשה ומחר זה גולף".


בתוך כך קווין דה בריינה, לירוי סאנה ודויד סילבה מועמדים לזכות ב"שחקן השנה" של איגוד הכדורגלנים הבריטי יחד עם מוחמד סלאח מליברפול, דויד דה חאה ממנצ'סטר יונייטד והארי קיין מטוטנהאם. מי שלא ברשימה הוא ראחים סטרלינג שכבש את שערו ה-17 העונה, אבל החמיץ עוד כמה הזדמנויות. פפ אמר עליו: "אם הוא ישחזר את מה שהוא עושה מול השער יותר פעמים בצורה נקייה הוא יכול להיות אחד השחקנים הטובים בעולם. יש לו את כל התכונות הנדרשות. הוא לוחם, דינמי במשחקו. כבר עכשיו הוא כל כך טוב, אבל יכול להיות טוב יותר".


"סאנדיי מירור" פרסם שאם פאריס סן ז'רמן תיקלע לבעיות של הפייר פליי הפיננסי בקיץ הקרוב בסיטי ינסו לרכוש את קיליאן אמבפה. ייתכן מאוד שפ.ס.ז' תצטרך לוותר עליו כדי להמשיך לשחק בליגת האלופות. פפ ראה אותו משחק בעבר במונאקו והתלהב ורצה להחתים אותו כבר בקיץ האחרון. פ.ס.ז' אמורה לשלם הקיץ למונאקו 167 מיליון ליש"ט כדי להשלים את החתמת אמבפה. שחקן נוסף בו מעוניינת האלופה שבדרך הוא סטפן דה ליכט מאייאקס, אחרי עוקבת כבר תקופה ארוכה ברצלונה.


פפ גווארדיולה. סוגר חשבון עם המבקרים (AFP)
פפ גווארדיולה. סוגר חשבון עם המבקרים (AFP)


"מייל און סאנדיי" פרסם שפפ רוצה את טיאגו אלקנטרה מבאיירן מינכן שעשוי לעלות 50 מיליון ליש"ט ואת ווילפריד זאהה שחקן הכנף של קריסטל פאלאס, שכבש אתמול צמד בניצחון על ברייטון (2:3).


דמיטרי סליוק הסוכן של יאיא טורה שוב פתח את הפה נגד גווארדיולה ואמר: "להשאיר את טורה מחוץ לסגל בגומלין נגד ליברפול היה טעות קשה. סיטי חסרה את הניסיון שיש לו במעמדים כאלה. פפ אוהב לעבוד עם שחקנים צעירים, אבל לזכות באלופות אתה צריך ניסיון. אם הוא לא חושב שהוא צריך לפתוח במשחק זה בסדר, אבל לא לקחת אותו בכלל למשחק ולהחזיק צעירים על הספסל שלא ישחקו בכלל? זה לא מובן. כל שחקני סיטי נותנים לטורה כבוד בגלל מה שהשיג".


MAIL SPORT SPREAD: Pep in raid on Bayern #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/sJ9nki26Ir

— Neil Henderson (@hendopolis) April 14, 2018
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי