רק רשת: מכבי ת"א תשחק עם מדים לבנים לראשונה מאז הקמת המדינה

החולצה החדשה של מכבי ת"א
החולצה החדשה של מכבי ת"א | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

סגנית מחזיקה הגביע הוציאה סט חדש וחד פעמי לכבוד יום העצמאות ה-70. טרם עברו 24 שעות מזכייתה הרשמית של מנצ'סטר סיטי באליפות אנגליה, אך בממלכה כבר פורסמו היחסים לעונה הבאה. וגם: כספי והאישה בחופשה מפנקת

(גודל טקסט)
19:20: מכבי ת"א תשחק עם מדים לבנים לראשונה מאז קום המדינה
במשחק הקרוב מול הפועל ירושלים מכבי ת"א תלבש מדים לבנים לראשונה מאז קום המדינה. מדובר בתלבושת מיוחדת וחד פעמית שהוצאה לכבוד יום העצמאות ה-70 של מדינת ישראל. "לרגל 70 שנות עצמאות למדינת ישראל, החליט המועדון להופיע למשחק במדי משחק המשווים את דגל מדינתנו, מדינת ישראל, ומבלי להינתק כמובן מהצבעים המסורתיים – צהוב-כחול – המזוהים עמנו כל כך", אמר יושב ראש המועדון שמעון מזרחי.




16:28: פלה אופטימי בנוגע לחזרה של ניימאר

פלה, אולי הכוכב הגדול של ברזיל בכל הזמנים, נשמע אופטימי בנוגע לכשירותו של ניימאר למונדיאל בקיץ. "הפציעה שלו לא חמורה כל כך כפי שחשבו. אני לא יודע בדיוק מה הולך לקרות בגביע העולמי, אבל אם יש שחקן אחד שיכול לזכות עם ברזיל במונדיאל זה ניימאר. אני מאחל לניימאר את המזל שהיה לי במונדיאלים בהם זכיתי".

כוכב העבר גם החמיא למאמן הסלסאו, צ'יצ'ה, על השיפור שעשה בנבחרת. "אני בטוח ביכולת של ברזיל כי צ'יצ'ה שינה הכל במהירות. הוא הפך אותם לנבחרת אחרי שהחליף את דונגה. יש לנו שחקנים מצוינים בליגות של אירופה וזה יכול להוות מרכיב חשוב בהצלחה של הנבחרת כי הטורניר מתקיים באירופה. בעבר היו בנבחרות ברזיל הרבה שחקני בית שהיו מגיעים לאירופה וההתאקלמות שלהם בזמן טורניר קצר כל כך ולחוץ לא הייתה טובה. הבעיה היחידה תהיה לאחד את כל הגורמים החיוביים בנבחרת לסיפור של הצלחה. אני מרגיש שתהיה לנו קבוצה טובה בטורניר". לדעתו של המלך ארגנטינה של ליאו מסי, גרמניה, אנגליה וצרפת הן המועמדות המובילות.

Pele Confident Neymar Can Lead Brazil At World Cup. https://t.co/2USyFvuUG1pic.twitter.com/jUMei3pMZK

— Channels Television (@channelstv) April 16, 2018

15:00: שיקומו של מאור בוזגלו עולה מדרגה
הקשר שנותח לאחרונה בלונדון ממשיך בהליך השיקום מקרע חוזר ברצועה הצולבת ובאימוניו גם החל לשלב נגיעות בכדור.


 

Level UP עולים שלב ⚽️ #MB11

A post shared by MAOR BUZAGLO (@buzaglomaor_11_official) on



14:15: הנתון הפסיכי של באס דוסט
החלוץ ההולנדי בן ה-28 באס דוסט, שמפציץ במדי ספורטינג ליסבון מאז עבר באוגוסט 2016 מוולפסבורג, כבש השבוע בפעם הראשונה מאז מארס 2017 בלא בנגיעה אחת! ההולנדי כבש 45 שערים רצופים בנגיעה אחת. נתון לא ייאמן.

For the first time since March 2017, Bas Dost took a touch before scoring this weekend ending a run of 45 first-time finishes.

That's insane! pic.twitter.com/BMOste2UN2

— FourFourTweet (@FourFourTweet) April 16, 2018

13:30: הסמל החדש של מכבי תל אביב לכבוד חגיגות ה-70
קבוצת הכדורגל של מכבי תל אביב השיקה אתמול חולצה חגיגית לכבוד יום העצמאות ה-70 למדינת ישראל, היום גם קבוצת הכדורסל הודיעה כי השיקה סמל חדש לכבוד המאורע. מה דעתכם?

@MaccabitlvBC's new logo marks Israel's 70 independence day@EuroLeague@WinnerLeague#מכבי70pic.twitter.com/QpaAkrpRFV

— Maccabi Tel Aviv BC (@MaccabitlvBC) April 16, 2018

12:20: החגיגה של הכוכב האדום אחרי הניצחון על פרטיזן בדרבי

Dobar dan, #twcz! Kafa? pic.twitter.com/vh8OS5FhqH

— FK Crvena zvezda (@crvenazvezdafk) April 16, 2018

11:00: הפייבוריטיות לזכות בפרמיירליג בעונה הבאה

בקושי יממה חלפה מאז שמנצ'סטר סיטי הבטיחה רשמית את אליפות אנגליה לעונת 2017/18, אבל בממלכה כבר חושבים על העונה הבאה ואתר ההימורים Coral פרסם את היחסים ל-2018/19. הפייבוריטית לאליפות היא מנצ'סטר סיטי ביחס של 8/11, לאחר מכן היריבה העירונית והסגנית הנוכחית מנצ'סטר יונייטד, לאחר מכן ליברפול ורביעית האלופה היוצאת צ'לסי.


10:00: עומרי כספי המריא להתרעננות במקסיקו
אחרי ששוחרר מגולדן סטייט ווריירס רגע לפני פתיחתו של הפלייאוף, הכוכב לקח את אשתו שני לחופשת בטן-גב מפנקת במקסיקו. עודנ ראה אותו צופה בחבריו לשעבר כל הדרך לאליפות נוספת?


 

Mexico ☀️

A post shared by Omri Casspi (@omricasspi18) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי